צפו בנאומו

נתניהו ב'נאום בחירות' ראשון: "צריך לתת לי מנדט"

בנאום עתיר ביטחון עצמי וזחיחות התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשונה לפיזור הכנסת והקדמת הבחירות, עליהן סוכם היום, וביקש את אמון הציבור בפעם הרביעית. צפו בנאומו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאומו של ראש הממשלה (צילום: דף הפייסבוק הרשמי. תמונה: Yonatan Sindel/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (שני) דברים, לראשונה מאז הוכרז על פיזור הכנסת והקדמת הבחירות הארציות.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, ולקול מחיאות כפיים רבות של הנוכחים, חזר נתניהו שוב ושוב על תוכניותיו לעתיד, במידה ויבחר שוב לראש הממשלה: "הקואליציה הנוכחית זה הגרעין בעיני לקואליציה הבאה", אמר.

באשר ל'זיגזג' שלו, כאשר רק בחודש שעבר הצהיר נתניהו כי ישראל נמצאת בתקופה רגישה ביטחונית ולכן אסור לפרק את הממשלה, הסביר נתניהו: "אמרתי שהיינו בתקופה רגישה. לא יכולתי לומר אז מה שאתם כבר יודעים היום, שהיינו בפתחו של מבצע חשוב ביותר שמפרק את נשק המנהרות של חיזבאללה. והמבצע הזה, רובו ככולו, מאחורינו. היינו צריכים להשלים את זה".

"עכשיו צריך ללכת לבחירות, ולתת מנדט ברור לממשלה להמשיך לעשות דברים הנחוצים לביטחון ישראל לכלכלת ישראל ולחברה בישראל".

בשלב זה עבר ראש הממשלה למנות את ההישגים של ממשלתו והליכוד, לדבריו, ב'נאום בחירות' לכל דבר וענין: "הממשלה תשלים ארבע שנים מלאות של כהונה עם הישגים כבירים. קודם כל הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה, הפריחה המדינית בשיא והברית עם ארה"ב מעולם לא הייתה חזקה יותר. בתחום הצבאי ישראל מדורגת ככוח השמיני בעולם, זה בלתי יאומן".

"גם בתחום הכלכלי והחברתי ההישגים שלנו גם כבירים. בארבע שנים האחרונות הצמיחה הכלכלית של ישראל הייתה אימננטית הגבוהה ביותר במדינות המערב, הורדנו אבטלה לשפל של כל הזמנים, הורדנו פערים לרמה הנמוכה ביותר מזה 20 שנה. זו תוצאה של מדיניות. שכר המינימום גבוה מבהרבה מדינות מערביות. השכר הממוצע במשק עלה ואנשים מרגישים את זה. הם נוסעים לחו"ל".

במענה לשאלה מדוע נראה לו שבממשלה לאחר הבחירות, באותו הרכב, הוא יצליח לפתור את סוגיית "חוק הגיוס" שבגינה בין השאר נפלה כעת הממשלה, ענה נתניהו בזחיחות: "תן ל'הודיני' (קוסם מיתולוגי. א.ר.) לעשות את שלו"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר