בחירות 2019

אולפן כיכר השבת: משדר בחירות מיוחד. צפו

שעות לאחר הכרזת רה"מ נתניהו על פירוק ממשלתו והקדמת הבחירות לד' בניסן, ישי כהן ויוסי אליטוב מנתחים את המצב הפנים חרדי • וגם: דרעי, גפני, שקד, מקלב ואשר משוחחים עם "כיכר". צפו (ארץ)

אולפן 'כיכר השבת' | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שעות לאחר הכרזת ראש הממשלה בנימין נתניהו על פירוק ממשלתו והקדמת הבחירות לד' בניסן, ישי כהן ויוסי אליטוב מנתחים את המצב הפנים חרדי באולפן "כיכר השבת".

במרכז התוכנית: מה יעשו כעת הסיעות החרדיות עם חוק הגיוס? והאם החוק יהפוך לנושא הבחירות. מה יקרה עם 'יהדות התורה'?, האם הציבור האשכנזי ימשיך בפילוג ו'דגל' ו'אגודה' יתפצלו?

באשר לתנועת ש"ס, האם מועד הבחירות טוב ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי? ומה יעשה כעת יו"ר 'יחד' אלי ישי, נחזור לתקופת הפילוג הספרדי?

השר אריה דרעי אומר ל"כיכר השבת" כי "ש"ס הייתה מוכנה להמשיך עד הסוף, אבל ברגע שהחליטו - אז אנחנו מברכים על כך. ש"ס כאמור מאוד מוכנה, ברוך השם המערכת מוכנה מכל הבחינות. ש"ס מגיעה לבחירות במצב הכי טוב שיכול להיות".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני על הקדמת הבחירות

השרה איילת שקד התייחס לחוק הגיוס והשיחות עם ראשי המפלגות החרדיות: "אני משוחחת עם כולם, ואני לא רוצה לחשוף את השיחות האישיות שלי איתם. הדעות חלוקות גם בתוך החברה החרדית, יש שתומכים ויש שלא. בסך הכל, החוק שהציע שר הביטחון זה חוק בסדר, זה חוק טוב. אפשר לבצע כמה תיקונים קלים, אבל סך הכל זה טוב".

ח"כ אורי מקלב התייחס לאפשרות שסיעת 'יהדות התורה' תפוצל ואמר: "קודם כל יהדות התורה, כולנו מחויבים, זה שם שמחייב בפני עצמו. אנחנו נעשה כל מאמץ, מאמץ אמיתי, שנמשיך ללכת יחד".

ח"כ יעקב אשר הוסיף כי אכן הרצון הוא לרוץ יחד: "אנחנו מקווים ושאופים, הציבור שואף את זה, אני מקווה שיבשילו הדברים, זה הרצון של כל חברי יהדות התורה, כולל 'אגודת ישראל'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר