בחירות 2019

סקר ראשון: נתניהו - 30 מנדטים; בני גנץ - 13; דרעי - 4

סקר ראשון שנערך מאז ההחלטה לפזר את הממשלה וללכת לבחירות בד' בניסן, ופורסם הבוקר ב'מעריב', מעלה כי נתניהו שומר על כוחו, גנץ עם 13 ויאיר לפיד מתרסק, אבי גבאי צולל (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראשי הקואליציה הודיעו אמש (שני) על החלטתם המשותפת לפרק את הממשלה וללכת לבחירות מוקדמות שיתקיימו בד-בניסן, ובארבעה חודשים הקרובים התקשורת תעסוק מידי כמה ימים בסקרים שיערכו.

הבוקר (שלישי) פורסם סקר ראשון בעיתון 'מעריב' שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' בראשות מנחם לזר, עולה כי 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו שומרת על כוחה עם 30 מנדטים.

מי שהולך להיות 'כוכב הבחירות' הוא הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ שזוכה ל - 13 מנדטים, מנדטים שמגיעים על חשבון 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד שמתרסקת - לעומת הסקרים האחרונים - ל -12 מנדטים בלבד.

המפלגה הערבית המשותפת עם 11 מנדטים, כך גם 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט שמתחזקת ל - 11 מנדטים.

המחנה הציוני בראשות אבי גבאי צוללת ל-9 מנדטים בלבד. 'יהדות התורה' עם 7 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-6 מנדטים, המפלגה החדשה בראשות אורלי לוי אבוקסיס עם שישה מנדטים, מר"צ גם היא עם שישה מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת לחמשה מנדטים וש"ס בראשות אריה דרעי עם ארבעה מנדטים.

יצוין כי בש"ס לא מתרגשים מהסקרים, שכן היו"ר אריה דרעי הבהיר בחודש האחרון כי לאחר הניצחון בבחירות לרשויות המקומיות הוכחה כי אף סקר לא מצליח לבדוק את כוחה האמיתי של התנועה המזרחית חרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר