כביש 6

צפו: המעצר הדרמטי של גנבי הכבשים

במהלך נסיעתם בחלקו הצפוני של כביש 6, פשטו בשלי המשטרה על רכבם של החשודים ועצרו שניים, החשודים במעורבות בגניבת כ-150 כבשים. צפו ברגע המעצר (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל הביאו לפני כשבוע לאחת התפיסות הגדולות של כבשים גנובים בשנים האחרונות ולמעצרה של החולייה שחשודה בביצוע הגניבה.

הלילה (שלישי) נעצרו 2 חשודים נוספים בביצוע הגניבה, במהלך נסיעתם בחלקו הצפוני של כביש 6. המעצר התאפשר אודות לפעילות מודיעינית משמעותית של הבלשים שביצעו את מעצרם של החשודים.

כאמור, בליל הגניבה התחקו הכוחות אחר מספר חשודים שגנבו כ-150 כבשים מדיר בכפר צבי (סיטרין) שבצפון הארץ, גניבה שחיסלה למעשה את כל הדיר. את הגניבה ביצעו עם משאית ששימשה אותם ככל הנראה בהובלת הכבשים מהדיר בכפר צבי אל דיר באום אל-פחם, אליו ככל הנראה העבירו את הכבשים.

לאחר שביצעו הובלה אחת ובעיצומה של ההובלה השנייה, פשטו הכוחות על מספר מוקדים וביניהם בסמוך לצומת פוריידיס שם עצרו את המשאית שהועמסה על פי החשד בכבשים הגנובים ושהייתה בדרכה לאום אל-פחם. על המשאית נמצאו כ-79 כבשים מתוכם 3 ללא רוח חיים כתוצאה מהתנאים הקשים בהם הובלו.

בנוסף, נתפסו בפעילות עוד 2 רכבים ששימשו על פי החשד את חברי החולייה. בסריקות שביצעו הכוחות באום אל-פחם, אותר הדיר אליו ככל הנראה הובילו את הכבשים ובו נמצאו 71 כבשים החשודים כגנובים מכפר צבי. הכוחות אף הופתעו לגלות 2 טלאים שזה עתה נולדו.

במהלך הפעילות נעצרו 6 חשודים בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, תושבי הפזורה הבדואית בדרום וכפר קרע שהועברו לחקירה במשמר הגבול.

מאז המבצע ומתוך הנחה שהיו מעורבים חשודים נוספים שלא נעצרו בפעילות, המשיכו במג"ב לפעול נגד החולייה, פעילות שהביאה בימים האחרונים למעצרם של 4 חשודים נוספים, חשוד מכפר קרע וחשוד מאום אל-פחם כאשר הלילה כאמור נעצרו 2 חשודים משגב שלום שבדרום בכביש 6 שעל פי המשטרה חלקם ככל הנראה בביצוע הגניבה הוא משמעותי מאוד.

מעצרם של 8 מתוך 10 החשודים הוארך בימים האחרונים עד יום א' ומעצרם של 2 החשודים שנעצרו היום הוארכו האחד עד יום א' והשני עד מחר, כשמחר תבקש המשטרה להאריך שוב את מעצרו.

כל הארכות המעצר בוצעו בבית משפט השלום בטבריה. יצוין כי כל הכבשים שנגנבו, לרבות 2 הטלאים שנולדו במהלך הגניבה הוחזרו לחקלאי.

במשטרה מדגישים שצפויים מעצרים נוספים בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר