נפתחה חקירה

קשישה יהודיה הותקפה באכזריות בדירתה על ידי שודד

יהודיה בת 88 הוכתה בפניה באלימות על ידי עבריין לבוש-שחורים, שדרש לדעת "איפה הכסף" • תגובתה מלאת התושיה של הקשישה המותקפת גרמה לשודד להימלט (עולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

קשישה יהודיה הוכתה אתמול (שלישי) באכזריות, כשהותקפה על ידי שודד בדירת מגוריה בברוקלין שבניו יורק.

ליובוב פיינשטיין בת ה-88, שהיגרה מרוסיה לארה"ב בשנות ה-90 של המאה הקודמת, מתגוררת בפרוייקט הדיור הממשלתי NYCHA בשכונת קוני איילנד - כך על פי הדיווח ב'ניו יורק פוסט'.

הקשישה קמה בבוקר אתמול כדי לפתוח את דלת דירתה, לקראת בדיקה רפואית יומית, והבחינה בצללית של אדם מחוץ לחדר. "היה עלי להתחבא, אבל אין איפה להתחבא בדירה הקטנה", סיפרה מאוחר יותר.

אל החדר התפרץ עבריין חסון בגובה של קרוב ל-2 מטרים, מזוקן ולבוש בגדים שחורים, וצעק: "איפה הכסף?". הוא התקדם לעבר מגירת התכשיטים של פיינשטיין, תוך שהוא חובט בפני הקשישה ממושכות, וגורם לשבר בעצם הלחי שיטופל בניתוח.

הקשישה נלחמה חזרה: היא ניסתה להכות את התוקף בחזרה, הרימה קולה בצעקות ואף הושיטה ידה לעבר שעון מעורר שהיה על השידה, והפעילה את הצלצול העוצמתי.

בשלב זה החליט השודד להימלט, לא לפני שהנחית מספר מהלומות נוספות בפרצופה של בת ה-88.

שכניה של פיינשטיין האשימו את פרוייקט הדיור, שלדבריהם אינו מוגן כראוי; עשרות שנים המנעול של השער הראשי שבור, ואין כל אבטחה על המתחם בשעות הלילה. רק ב-8 בבוקר, שעה לאחר השוד, הגיעו ראשוני השומרים למקום.

משטרת ניו יורק מסרה כי חקירה נפתחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר