הוגש כתב אישום

המחבל שפצע את החרדי "אחז אותו בצווארו ודקר תשע פעמים"

בכתב האישום שהוגש היום נגד המחבל אחמד מסלאלמה, מפורטת האכזריות בה דקר את אהרון הלר מביתר עילית, ומתברר גודל הנס באירוע הדרמטי בו ניצלו חיי החרדי (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הניצול מתאר ל"כיכר השבת" את שאירע (צילום: צבי סוכות)

בבית המשפט הצבאי ביהודה הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד אחמד מסלאלמה, שביצע פיגוע דקירה לפני כחודש בבית ג'אלה, בו הוא פצע את תושב ביתר עילית.

כזכור, בעת שאהרון הלר נכנס למכולת בכפר שליד שכונת גילה, ארב לו המחבל בפתח, והתנפל עליו כאשר הוא "אוחז אותו בצווארו ודוקר אותו בראשו פעם אחר פעם תשע פעמים", לשון כתב האישום.

חייו של החרדי מביתר ניצלו אך בנס מפיגוע זה, ממנו הוא יצא כשהוא פצוע באורח קל בלבד. המחבל נמלט מיד מהזירה, אך על פי כתב האישום משפחתו היא שהסגירה אותו לידי כוחות צה"ל, מחשש שאלו יגיעו לביתם ואולי אף יהרסו אותו.

כתב האישום שכאמור הוגש היום מייחס למסלאלמה עבירות של 'ניסיון לגרימת מוות בכוונה', המקבילה לעבירת ניסיון רצח, וכן 'החזקת סכין'.

פיגוע הדקירה (צילום: מצלמות אבטחה)

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המלווה את הלר, מסר: "כתב האישום חושף חד משמעית את החשיבות של הריסת בתי מחבלים וצעדי הרתעה כנגד המשפחה. בזכות הרתעה זו, המחבל הוסגר מיד, ולא התאפשר לו לבצע את זממו בישראלים נוספים".

"האישום מבטא נכונה את חומרת המעשה כאשר אותו מחבל הוא חלק מגל ההסתה והטרור של מפגעים שמנסים בכל דרך ועם כל אמצעי להרוג יהודים. אנו מברכים את התביעה הצבאית על הגשת כתב האישום, נפגע העבירה ועו"ד של חוננו ימשיכו ללוות את ההליך המשפטי על מנת לוודא שהמחבל יכנס לכלא לשנים רבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר