האזינו

"לא מאוחר": אלחי בדואט עם גד אלבז

אלחי בסינגל חדש, שיר חמישי מהאלבום "מאירים נשמות", מארח בדואט כובש את גד אלבז. בהרמוניות ווקליות מהפנטות השיר קורא לאדם להמשיך לנוע לעבר המטרות (מוזיקה)

אלחי (צילום: שירה ביליג)

אלחי ממשיך עם מוטיב האור בשיריו, ובסינגל החדש והחמישי, רגע לפני צאת האלבום הוא מגיש דואט מרגש עם הזמר גד אלבז. זהו שיר עם מסר על ההבנה לאדם - שאף פעם לא מאוחר.

החיבור בין אלחי וגד אלבז נוצר בין חדרי ההקלטות. "אלבז נכנס כמה פעמים לשמוע, לתת עצה, לעשות יחד קולות. ומאחר שהשיר הזה בנוי מהרמוניות... כשאלבז האזין לו לפתע זה היה ברור לשנינו שהשיר צריך להפוך לדואט – והשאר היסטוריה", מספר אלחי.

השיר נכתב והולחן על ידי אלחי ויהודה פונד ומשלב תזמור כינורות מרשים, בעיבוד עכשווי. הוא נכתב בהשראת ספר דברים, ומדבר על הצורך לנוע לעבר הרצונות והמטרות שלנו – כי הכל אפשרי: "וְלֹא־מֵעֵבֶר לַיָּם הִוא לֵאמֹר מִי יַעֲבָר־לָנוּ אֶל־עֵבֶר הַיָּם וְיִקָּחֶהָ לָּנוּ וְיַשְׁמִעֵנוּ אֹתָהּ וְנַעֲשֶׂנָּה: כִּי־קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר מְאֹד בְּפִיךָ וּבִלְבָבְךָ לַעֲשֹׂתוֹ" (דברים ל' יא'-יד').

"לאחוז בכל הכוח ולא להרפות
בכל העומק בחיים האלה
רק לרצות את האור
לא לשקוע במקום רק להמשיך לצעוד...".


אלחי הוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה יהודית ישראלית, בחור ישיבה ומדריך במכינה.
אלבום הבכורה "מאירים נשמות", מתוכו להיטים כמו "מאירים נשמות" ו"סנה" המושמעים ללא הרף, משלב בלדות לצד שירים קצביים, וכולל שירים וניגונים בהשראת המקורות שכתב והלחין בעצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר