צפו

חזן חמק ממשפט כי "חש ברע" אך נצפה בכנסת

אורן חזן, חבר הכנסת הצבעוני מהליכוד, שוב לא התייצב לדיון במשפטו בגין תקיפה, לאחר שפרקליטו הסביר כי הוא חש ברע. אלא שבאותו הזמן הוא נצפה 'פעיל כרגיל' בכנסת (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חזן בבית החולים, הערב (צילום: מתוך חשבון הטוויטר הרשמי)

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) הודיע לבית המשפט כי לא יוכל להתייצב לפתיחת משפטו בחשד לתקיפה, משום שהוא מאושפז בבית החולים, אלא שבאותו הזמן הוא נראה עליז כהרגלו במשכן הכנסת.

על פי הדיווח הערב (חמישי) ב'החדשות', במהלך הדיון באישורו של החוק לפיזור הכנסת, נראה ח"כ חזן מתבדח עם חבריו ובהמשך אף מחולל מהומה בעת שכינה את ח"כ פנינה תמנו-שאטה "עולת מחמד".

ברגעים ששודרו התמונות הללו מפעילותו הפרלמנטרית, יצר פרקליטו עו"ד ציון אמיר קשר עם גורמים בפרקליטות ואמר כי חזן לא יוכל להתייצב לפתיחת משפטו משום שהוא חש שלא בטוב.

חזן מצדו פרסם הערב סרטון בו הוא נראה במיטת בית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא פונה למצביעיו הפוטנציאליים, לקראת הפריימריס הקרובים בליכוד, ואומר: "עם כל הבאסה, הגשם והברקים הגעתי לבית החולים. בפריימריז מתרוצצים, ואני מתרוצץ בין רופאים".

יצוין, כי גם לדיונים קודמים במשפטו, בו הוא מואשם שתקף את מנכ"ל עיריית אריאל בעת וויכוח על חוב לארנונה הוגש בשלהי 2017, לא התייצב אורן חזן.

בשל כך, אף שיגרה הפרקליטות מכתב לבית המשפט, לפני כחצי שנה. "אמנם ח"כ חזן אומר שהוא אינו בקו הבריאות, אבל עיון בפרסומיו ברשתות החברתיות השונות בהן הוא פעיל מעלה כי לכאורה, גם בעת שאמור היה להימצא בחופשת מחלה הוא השתתף בפעילויות שונות ואף נכח בכנסת", כתבה הפרקליטות במכתבה בענין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר