בעקבות פרישת בנט

'עוצמה יהודית' קוראת להתאחד עם אלי ישי

במפלגת הימין הקיצוני של ברוך מרזל קוראים הערב לבצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי, שננטש הערב בידי בנט ושקד שפרשו למפלגה חדשה, לחבור אליהם ואל אלי ישי (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: פלאש 90)

בעקבות הודעתם של נפתלי בנט ואיילת שקד על הקמת מפלגה דתית-חילונית, קוראת הערב (מוצ"ש) מפלגת 'עוצמה יהודית' לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וליו"ר 'יחד' אלי ישי לחבור אליהם ל'בלוק טכני'.

לדבריהם, מהלך שכזה יהווה מפץ ימני - שיאחד את כל המחנה הדתי-לאומי למאבק על ארץ ישראל ועל זהותה היהודית של המדינה.

"נפתלי בנט איכזב בגדול", אומרים גורמים בעוצמה יהודית, "והיה שותף לחוסר מעש מתמשך שכלל את הפקרת הדרום, השתלטות הבדואים על אדמות הנגב, גירוש יהודים מבתיהם בעמונה ובנתיב האבות, וההתקפלות בחאן אל אחמר חרף החלטת בג"צ כי יש לפנות את המקום".

לדבריהם, "ב'ימין החדש' - מפלגתם החדשה של בנט ושקד - אין כל חדש. הניסיון של בנט להתנער מאחריותו לממשלה שאמרה ימין ועשתה שמאל, היא פתטית".

אלי ישי עצמו מסר בעקבות ההתפתחויות הדרמטיות: "‏מפלגת ימין אמיתית מחויבת לשמור על עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. את דרך האמת אי אפשר לחדש, היא היתה ותשאר אחת ויחידה, והיא חשובה לכל יהודי".

"זו העת לאיחוד של כל מפלגות הימין התורניות המחויבות לעקרונות הללו, ויחד להציג רשימה מכובדת, ערכית שתייצג את הימין הישן והטוב. יחד ננצח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר