בדרך לליכוד

יואב גלנט התפטר מתפקידו ועוזב את 'כולנו'

יו"ר 'כולנו' השר כחלון נפגש עם השר גלנט. השניים סיכמו כי גלנט יתפטר ממשרד השיכון ומחברותו בכנסת ויעזוב את סיעת 'כולנו', בדרכו להתמודד ב'ליכוד', לקראת הבחירות (אקטואליה)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בטבת תשע"ט | 31.12.18
כחלון וגלנט. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר מפלגת 'כולנו' ושר האוצר משה כחלון נפגש הערב (שני) עם שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, בסיומה סיכמו השניים כי גלנט יתפטר ממשרד השיכון ומחברותו בכנסת ויעזוב את סיעת 'כולנו', בדרכו להתמודד בפריימריז מפלגת 'הליכוד', לקראת הבחירות לכנסת.

לפי הערכות במערכת הפוליטית, נתניהו ימנה את גלנט לשר בלי תיק או לשר הקליטה כדי שיישאר חבר בקבינט המדיני ביטחוני.

גלנט ואלדשטיין, בעת ההתפטרות

בהודעה משותפת שהוציאו כחלון וגלנט, נאמר כי "השר גלנט כיהן בממשלה כחבר קבינט מדיני ביטחוני ושר הבינוי והשיכון מטעם מפלגת כולנו. השר גלנט היה שותף למהפכה החברתית שהוביל השר כחלון בתחום הדיור ובמסגרתה הוטמעה תכנית מחיר למשתכן, נחתמו הסכמי גג בפריפריה ובמרכז, חודש פרויקט שיקום שכונות ונקנו אלפי דירות לטובת הדיור הציבורי".

עוד נמסר כי על פי הסיכום בין השר כחלון והשר גלנט יסיים את תפקידו כשר הבינוי והשיכון וכחבר כנסת.

מכתב ההתפטרות

השר משה כחלון אמר כי "המהפכות החברתיות שהובלנו בארבע השנים האחרונות מהוות נדבך מרכזי בחוסן הלאומי ותורמים תרומה מכרעת לביטחון הכלכלי, התעסוקתי והחברתי של אזרחי מדינת ישראל. המרכזית שבהן היא 'מחיר למשתכן' שבמסגרתה 130,000 זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה במחיר הוגן ולהקים בית בישראל. אני מודה לשר גלנט על העבודה המשותפת ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

השר יואב גלנט אמר כי "בשנים האחרונות זכיתי לשרת את הציבור בישראל כשר וכחבר קבינט, בהמשך ל 35 שנות שירותי בצה״ל. אני רואה עצמי ממשיך ותורם למדינת ישראל בעיקר בתחום בו עסקתי כל חיי - ביטחון ישראל וההגנה על הארץ ותושביה. ברצוני להודות לידידי שר האוצר משה כחלון ולחברי סיעת כולנו על שיתוף הפעולה וההובלה המשותפת של תחום הבינוי והשיכון ועל העשייה הכלכלית והחברתית למען החברה הישראלית".

בשעות הערב, חתם יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין על מכתב התפטרותו של השר (אלוף במיל׳) יואב גלנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר