גזר דין מפתיע

חרדי שהרג מנקה רחובות נענש בעבודות שירות בלבד

בן ישיבה שנאלץ לעזוב את הסטנדר כדי לעזור בפרנסת משפחתו לאחר שאביו חלה, הרג בשוגג מנקה רחובות. השופטת, ששמעה על נסיבות חייו, השתכנעה להשית עליו עונש קל (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: 'מדברים תקשורת')

צעיר חרדי מירושלים, שהורשע בגרימת מוות ברשלנות, קיבל היום (שני) באופן חריג עונש של עבודות שירות בלבד.

גזר הדין עוסק בתאונת דרכים שהתרחשה לפני כשנתיים וחצי, בעת שי.ש. סיים לפרוק סחורה ממשאיתו, נהג אותה לאחור במהירות למרחק של כ-1 מטר ופגע באמצעות הדופן האחורי בגבו של אלכסנדר מושאילוב שעסק באותה עת בעבודתו כמנקה רחובות על המדרכה.

הצעיר החרדי המשיך לאחר הפגיעה בנסיעה עוד מספר מטרים, ואז הזעיק עזרה. כתוצאה מהפגיעה הישירה נהרג מנקה הרחובות במקום.

י.ש. הורשע כאמור בגרימת מוות ברשלנות, שהתבטאה בכך שפרק סחורה באמצעות עליה על המדרכה, במקום לעשות זאת כשהוא חונה במפרץ החנייה הסמוך, וכן בכך שנהג אחורנית במהירות לא סבירה, מבלי שנקט באמצעים דרושים כדי למנוע סיכון או פגיעה.

גזר הדין (צילום מסך)

למרות זאת, יצא היום הצעיר החרדי 'בזול', עם עונש של עבודות שירות בלבד, שהטילה עליו שופטת בית המשפט לתעבורה באשדוד דורית בונדה.

יצוין, כי בין הטיעונים לעונש, פרס עו"ד בן שעיה את העובדה כי מדובר בצעיר שנאלץ לעזוב את הישיבה בגיל 19 כדי לפרנס את הוריו, אחיו ואחיותיו, לאחר שאביו חלה, וכן כי הוא נוהג לומר 'קדיש' על מנקה הרחוב שנהרג.

פרקליטו עו"ד קובי בן שעיה מסביר ל'כיכר השבת': "בית המשפט קיבל את טענותינו בדבר הצורך לתת למרשי הזדמנות לשקם את חייו ודחה את דרישת התביעה להטיל עליו עונש מאסר מאוחרי סורג ובריח. אני מברך על כך".

הפרקליטות מצידה, המאשימה, מתכוונת לערער על גזר דין מפתיע זה, ביקשה בשל כך עיכוב ביצוע לפסק השופטת וקיבלה.

עו"ד קובי בן שעיה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר