ראש השנה לחסידות

האדמו"ר מויז'ניץ: "גם תמורת 50 מיליון ש"ח - לא אעזוב את דרך 'השיטה הקדושה'"

במהלך השבת, נשא האדמו"ר מויז'ניץ שיחה מיוחדת, ועורר את ההתרגשות לקראת י"ב בשבט - "ראש השנה לחסידות" ואמר לחסידים כי יילך בדרכו של אביו - "עד הסוף" (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: דוד כהן)

התרגשות שיא בחצר הקודש ויז'ניץ לקראת "ראש השנה לחסידות" י"ב שבט. האדמו"ר אף נשא שיחה מיוחדת במהלך בסעודה שלישית, בבית מדרשו שב'מרכז חסידי ויז'ניץ' בבני ברק, כהכנה ליום י"ב שבט, בה התבטא אודות ההתרגשות הגדולה.

ביום י"ב בשבט יחגגו אלפי חסידי ויז'ניץ מהארץ ומחו"ל את יום "ראש השנה לחסידות" והשנה ייערך אירוע מיוחד וסעודת ההודיה על הצלחת הטיפול הרפואי שעבר האדמו"ר בארצות הברית בחורף שנה שעברה.

בדבריו, סיפר האדמו"ר לראשונה על סדרת האירועים אשר ילוו את היום הזה, בסימן ה"שיטה הקדושה" אשר הוא מנחיל בכל עת, אודות ההתקשרות וההתבטלות לצדיקים, באומרו ש"גם אם תבחנו אותי ויבוא מישהו וייתן לי בניין ב-50 מיליון ש"ח, גם לא אעזוב את דרך השיטה הקדושה, ואלך בדרכו האמיתית של אבי עד הסוף".

סדרת האירועים תחל ביום שלישי פרשת בשלח, אשר כידוע ביום זה יש את הסגולה הגדולה לפרנסה, לומר "פרשת המן", ועל פי בקשת האדמו"ר, יתקיים מעמד רבתי על יד ציון קודשו של בעל ה"ישועות משה", ויגידו ברוב עם את פרשת המן.

האדמו"ר ציין בדבריו אשר יפעל הוא גדולות ונצורות ביום הזה למען השפעת פרנסה לציבור, אשר כידוע עניין הפנסה הוא מהדברים הקשים ביותר בכלל ישראל בעת הזאת.

בשבת בשלח - שבת שירה, יתאספו כלל חסידי ויז'ניץ לשבת התאחדות והתאספות מרוממת, ובמוצ"ש יתקיים המעמד האדיר של כינוס כלל חסידי ויז'ניץ מארה"ק ומהעולם, בשילוב סעודת מלווה מלכה וסעודת ההודיה.

לכבוד האירוע שכרו בחסידות את אולמי 'אווניו' המפוארים בקריית שדה התעופה, על מנת שיוכלו להכיל את הציבור הרחב.

ביום ראשון בערב אור לט"ו בשבט, יערוך האדמו"ר את שולחנו הטהור לכבוד היום בבית המדרש הגדול, במעמד אלפי החסידים והאורחים מהארץ ובעולם.

האדמו"ר הוסיף והאריך לעורר את הציבור לקראת היום, וביקש שיאספו בני החבורות לזיצים מיוחדים לקראת היום המיוחד, וכך, כבר ביום ראשון התיישבו כל בני החבורות בבני ברק לזיץ הכנה מיוחד בבית המדרש הגדול, האדמו"ר הפתיע את בני החבורות כאשר נכנס לפתע לבית המדרש והסתובב בינות לשורות האברכים ודן עימם בעניין ההתקשרות וההתבטלות לצדיקים.

בהמשך דבריו בסעודה שלישית ביקש האדמו"ר להתמיד בלימוד אגרת הרמב"ן, ותלמידי הישיבות ואברכי הכוללים להוסיף בלימוד שעות רצופות, וכן לשמור ולקבל שבת בזמן ירושלים, ולהגיע ללימוד בבית המדרש רבע שעה לפני הזמן למרות שעומדים אנו בשבתות החורף אשר יום השישי קצר והמלאכה מרובה, בהסבירו אשר שבת הוא היום המשפיע על ששת ימי המעשה וע"י תוספת שבת יזכו לתוספת הצלחה וברכה בפרנסה מרובה.

כיצוין כי י"ב שבט הוא היום בו הנחיל האדמו"ר לפני כ-18 שנה את משנתו החינוכית, התקשרות לצדיקים, והחובה להתבטל ולקיים רצון צדיק ללא עוררין, לימוד שער ההכנעה בחובת הלבבות, וביסוס חבורות האברכים, ומני אז חוגגים בחסידות את היום הזה כיום "ראש השנה לחסידות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר