עד הבחירות

ח"כ יצחק וקנין ימונה לשר לשירותי דת

בברכת מועצת חכמי התורה, ימונה ח"כ יצחק ועקנין לשר לשירותי דת - עד הבחירות, זאת בצל פרישתו מכהונתו כח"כ. דרעי: "וקנין - מהדמויות הוותיקות והחרוצות בתנועת ש"ס" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יצחק וקנין (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ יצחק וקנין, הגיע היום (שני) לפגישה מיוחדת עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, במהלכה שב והביע בפני השר דרעי את רצונו לסיים את כהונתו כח"כ בתנועה, בד בבד עם הישארותו כ"חייל של התנועה".

דרעי הודה לח"כ וקנין על פעילותו לאורך השנים, ושאל האם יסכים ששמו יוצע בפני מועצת חכמי התורה לשמש כשר לשירותי דת עד לבחירות הקרובות.

ח"כ וקנין הביע את הסכמתו, והשר דרעי ערך הערב סבב טלפוני עם נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן וחברי מועצת חכמי התורה, אשר אישרו את מינויו של ח"כ וקנין לתפקיד שר הדתות עד לבחירות. משכך, יובא מינויו מחר לאישור הממשלה והכנסת.

יו"ר ש"ס השר דרעי אמר כי "ח"כ יצחק וקנין הוא מהדמויות הוותיקות והחרוצות בתנועת ש"ס ופועל בה כבר 22 שנה. את כל תפקידיו עשה בנאמנות ובמסירות תוך קידוש שם שמים, ואין ספק כי גם את תפקידו כשר לשירותי דת יעשה בצורה הטובה ביותר".

כפי שדווח בשבוע שעבר ב'כיכר השבת', בשל כך שכהונת דרעי כמ"מ השר לשירותי דת מסתיימת, פעל דרעי בחיפוש אחר מועמד שיכהם בתפקיד את הבחירות. דרעי ביקש למנות גורם שלא יפה כי המינוי ישמש לו כתקדים למינוי דומה לאחר הבחירות. המינוי של וקנין פותר עבורו את הבעיה, בשל פרישתו הצפויה מהחיים הפוליטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר