בתחנת הרכבת

פיגוע דקירה במנצ'סטר: שלושה נפצעו קשה

שלושה בני אדם ביניהם שוטר נפצעו קשה בפיגוע דקירה בתחנת הרכבת ויקטוריה בעיר. הדוקר נוטרל על ידי כוחות הביטחון במקום ופרץ בזעקות "אללה הוא אכבר" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: מתוך טוויטר)

פיגוע טרור במנצ'סטר שבבריטניה: שלושה בני אדם נדקרו אמש (שני) בתחנת הרכבת 'ויקטוריה' בעיר. בין הפצועים שוטר. מצב הפצועים קשה אך הם לא בסכנת חיים. המחבל נעצר על ידי כוחות המשטרה במקום וצעק 'אללה הוא אכבר' בעת שהוכנס לניידת.

פיגוע הדקירה החל בסביבות השעה 21:00 שעון מקומי (23:00 שעון ישראל), כאשר התוקף החל לדקור את הנוסעים ברציף הרכבת. לפי עדויות של נוכחים במקום, המחבל אחז בסכין מטבח גדול והוא נעצר רק לאחר שנורה בטייזר ורוסס בגז מדמיע.

משטרת בריטניה מסרה כי יחידת הלוחמה בטרור מנהלת את חקירת האירוע - מה שמעיד על כיוון החקירה למרות שלא מדובר בהפתעה גדולה לנוכח צעקות ה'אללה הוא אכבר'. המשטרה הבריטית ניסתה להרגיע את התושבים וטענה כי אין מידע מודיעיני שמצביע על איום רחב יותר.

גם ביפן אירע פיגוע טרור. במהלך חגיגות השנה האזרחית למניינם בטוקיו, נהג דרס במכוון קבוצת בני אדם במרכז העיר. לפי הרשויות במדינה, לפחות שמונה נפצעו והנהג, בשנות ה-20 לחייו, נעצר - אך פרטיו לא נמסרו. הוא חשוד בניסיון רצח.

הנסיבות עדיין אינן ברורות ודובר המשטרה אמר שהחשוד תיאר את המקרה כ"פעולת טרור", אך לא הרחיב בנושא. בתקשורת היפנית דווח כי רחוב טקשיטה שבו אירע הפיגוע היה סגור לכלי רכב באותה שעה והיה עמוס בבני אדם ובתיירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר