פורש בכבוד

אושר במליאה: ח"כ איציק וקנין - שר הדתות

מליאת הכנסת אישרה הערב את מינוי של חבר הכנסת יצחק וקנין לתפקיד השר לשירותי דת, במקומו של השר דוד אזולאי ז"ל - שרעייתו נכחה באולם. וקנין החליט לפרוש מהכנסת (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הדתות יצחק וקנין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מליאת הכנסת אישרה הערב (שלישי) את בקשת הממשלה למנות את חבר הכנסת יצחק וקנין לתפקיד השר לשירותי דת, במקומו של השר דוד אזולאי ז"ל. עד כה שימש בתפקיד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בתפקיד מ"מ.

במהלך הדיון במליאת הכנסת, נכחה ביציע הרבנית פנינה אזולאי, רעייתו של השר ז"ל, שישבה לצידה של השר החדש וקנין.

דרעי ימשיך לכהן כשר הפנים וכשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. 24 חברי כנסת תמכו בבקשת הממשלה ומיד לאחר ההצבעה הצהיר ח"כ וקנין אמונים והחל לכהן כשר הדתות.

כזכור, וקנין קיבל את התפקיד הבכיר בשל הודעתו על רצונו לפרוש מהחיים הפוליטיים בסוף הקדנציה הנוכחית, דרעי החליט אמש למנות את וקנין לתפקיד כ'מתנת פרישה'.

"יצחק, אנחנו גרים בך", אמר דרעי כשהציג במליאה את המינוי החדש. לדבריו: "נמצאת כאן רעייתו של השר אזולאי ז"ל שהרגישה צורך אצילי להגיע עם רעייתו של השר החדש. זה מחזיר אותי ליום בו התמנה דוד אזולאי לשר הדתות. בגלל ששניהם ותיקים ונכנסו באותו יום לכנסת, פניתי לח"כ וקנין לשאול אותו על הסכמתו. עוד לא הספקתי להשלים את דבריי הוא קטע אותי ואמר: הרב אריה, אני מבקש ממך למנות את דוד. בשבילי זה כמו שאתה ממנה אותי. והנה איך שהקב"ה מגלגל את הדברים והוא היום מתמנה במקומו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר