"כתוב בתורה לא תנקום"

פרוש: 'דרעי מנהל קמפיין בחירות על גב התושבים באלעד'

הקרב בין יו"ר ש"ס אריה דרעי לראש העיר ישראל פרוש לשיא חדש: "דרעי מנהל את קמפיין הבחירות שלו על גב תושבי אלעד. כתוב בתורה לא תנקום! אל תנקום בתושבי העיר על שבחרו בי" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

קרב סכינים: ראש עיריית אלעד ישראל פרוש מגיב הערב (שלישי) לדברים הקשים שהטיח בו מוקדם יותר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בשיחות סגורות בשל טענותיו ששר הפנים פעל שקבינט הדיור לא יאשר את הרחבת בניית שטח 'משולש העסקים' באלעד, משולש שהיה אמור להעסיק משפחות רבות.

לדברי ישראל פרוש: "דרעי מנהל את קמפיין הבחירות שלו על גב תושבי העיר אלעד! מה שמגיע לעיר שלנו מגיע בזכות ולא בחסד!".

הסיפור המלא • "דרעי פוגע בפרנסת אלפים - משיקולי נקמה"

מוקדם יותר טען דרעי כי: "פרוש לחוץ שאין לו קואליציה ותקציב ובוחר לירוק מבור ששתה ממנו בשנים האחרונות, כולל מענק מיוחד שקיבל אתמול בסך למעלה משבעה מיליון שח מכספי נתב"ג".

פרוש תוקף הערב את דרעי ואומר: "אני קורא לדרעי; כתוב בתורה לא תנקום! אל תנקום בתושבי העיר על שבחרו בי! ההוכחה לכך שמדובר בשיקול פוליטי מצורפת עם מכתבי ראשי הרשויות התומכים בהכרזה".

כמו כן, בסביבת פרוש מגיבים לטענות בש"ס כי ראש המועצה האזורית דרום השרון לשר דרעי בה היא מתנגדת למהלך של פרוש ומציגים מסמך נוסף לפיו ראש המועצה קוראת לקבינט הדיור לאשר את הפרויקט.

המסמך שמציג פרוש

כזכור, מוקדם יותר נחשף ב'כיכר השבת' כי פרוש תקף את השר דרעי וטען כי הוא פעל שקבינט הדיור לא יאשר את הרחבת בניית שטח 'משולש העסקים' באלעד משולש שהיה אמור להעסיק משפחות רבות: "בהחלטה פוליטית שאין בינה למקצועיות מאומה, פוגע דרעי בפרנסתן של אלפי משפחות מאלעד ומאלה שאמורות להגיע אליה בעתיד".

לדברי פרוש: "נאמר לי במשרדי האוצר והשיכון, ועל ידי בכירים בותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה), כי מדובר בווטו שהוטל על ידי שר הפנים אריה דרעי, ללא כל נימוק מקצועי. התברר, כי די בסמכות שר הפנים, כדי להטיל וטו על התכנית - גם בלי שום נימוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר