7 נעצרו

מאות אלפי ש"ח נגנבו מלקוחות בנק הדואר

בתום חקירה סמויה, פשטה הבוקר המשטרה על בתיהם ועסקיהם של 7 חשודים במזרח י-ם בחשד שפעלו כחוליה וגנבו בעורמה מאות אלפי שקלים מלקוחות בבנק הדואר (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ראשיתה של חקירת המשטרה הסמויה בדיווח שהתקבל מדואר ישראל אודות חשד למשיכת כספי לקוחות בנק הדואר ע"י אנשים המתחזים לזהותם.

במקביל, החלו להתקבל במשטרה תלונות מהלקוחות אודות עבירות דומות, ועד כה הוגשו 19 תלונות ע"י לקוחות שהנם תושבי מזרח ירושלים.

חוקרי ההונאה ופשיעה כלכלית של משטרת ישראל כאמור החלו בחקירה סמויה, במהלכה עלה חשד למעורבותם של 4 חשודים העובדים בסניף בנק הדואר באחת משכונות מזרח ירושלים.

עוד הצליחו חוקרי המשטרה לחשוף 3 חשודים נוספים החשודים כי הם חלק מהחוליה ושעפ"י החשד פעלו בדפוס פעולה דומה בכלל המקרים, וכך פעלה השיטה:

4 החשודים העובדים בסניף בנק הדואר, נהגו על פי החשד להיכנס לחשבונותיהם של הלקוחות ולבדוק את יתרת חשבונם מבלי שנדרשו לעשות זאת, ובחשבונות בהם איתרו יתרה גבוהה, על פי החשד העבירו את פרטיהם המזהים ל-3 חשודים הנוספים (שאינם עובדי בנק הדואר) .

3 החשודים הנוספים על פי החשד השתמשו בתעודות זהות מזויפות בהם פרטיהם של הלקוחות, ועל פי החשד ביצעו משיכות הכספים מהחשבונות בסניפי הבנק ברחבי הארץ בסכומים משתנים של עשרות אלפי שקלים ובסך מצטבר של כ-300 אלף ש"ח.

"מדובר בתושבי מזרח ירושלים העובדים בסניף של בנק הדואר בו תושבי האזור ואף שכניהם וקרובי משפחותיהם של החשודים מפקידים בו 'בבטחה' את כספם היחיד, והחשודים בעזות מצח מבלי להניד עפעף גונבים מהם את כספם תוך ניצול תפקידם וגישתם הישירה לחשבונותיהם." ציינו הבוקר במשטרה.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, בשעות הבוקר המוקדמות, פשטו בלשי משטרת ישראל על בתיהם ובית עסק של אחד מהם, ועצרו אותם לחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף מסמך, שימוש במסמך מזויף וקשירת קשר לפשע.

בהמשך היום יובאו מי מהם בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר