"הודעות הגובלות בהטרדה"

הוגשה תביעה ייצוגית נגד ענקית הסינון במגזר - 'כשר פליי'

תביעה ייצוגית על סך מיליון שקל נגד אחת מחברות הסינון הגדולות במגזר החרדי • התביעה טוענת להטרדה מצד חברת 'כשר פליי' בעקבות הודעות על חידוש המנוי עם תום תקופתו • כיצד מגדירים הטרדה באמצעות הודעות סלולרי? ומהם הסיכויים של התביעה להתקבל?

לוגו החברה (צילום: יח"צ)

בתביעה, המוערכת במיליון שקל ומוגשת בימים אלו לבית משפט המחוזי בתל אביב, נטען נגד חברת 'כשר פליי', החברה המובילה לסינון ניידים במגזר החרדי, כי הצגה חוזרת ונשנית של הודעת התראה על סיום המנוי לתוכנת סינון והצעה לחידוש המנוי, כמוה כהפרת החוזה בין החברה ללקוח.

על פי כתב התביעה, לאחר שנה ממועד ההרשמה לתוכנת הסינון ועם תום המנוי השנתי לתוכנת 'כשר פליי', מופיעה שוב ושוב על הצג של מכשיר הטלפון חלונית התראה המציעה את האפשרות לחידוש המנוי לשנה נוספת, באופן המפריע לשימוש שוטף בטלפון.

לדברי מגיש התביעה, צרכן בשם יאיר אבוטבול, ''אין שום סיבה לחייב לקוח לחדש את המנוי תוך הפרעה לשימוש שוטף במכשיר באופן הגובל בהטרדה. אין הצדקה להתנהלות הגובלת בהטרדה. נגמרו הזמנים שחברות גדולות וחזקות חושבות שהן יכולות לעשות בטלפונים של הלקוחות כבתוך שלהם''.

מחברת 'כשר פליי' נמסר: ''חברתנו עושה כל מאמץ על מנת לאפשר סינון יעיל ומקצועי. תוכנת הסינון ניתנת להורדה פשוטה דרך חנות האפליקציות של גוגל. ההודעה על חידוש המנוי מופיעה עם תום שנת המנוי במידה ולא בוצע תשלום על שנה נוספת ולמעשה מחליפה את הצורך בניתוק הסינון, יתרון עצום כשתוכנת הסינון נמצאת במכשיר של הילד. חודש ימים לפני סיום המנוי מופיעה במכשיר הלקוח התראה על כך שיש לחדש את המנוי ובמידה ולא יחודש המנוי תופיע הודעה על סיום המנוי. הליך זה רשום כסעיף בתנאי השירות בהרשמה לאפליקציה, אותו מאשר כל מנוי כחלק מתהליך ההרשמה. תוכנות הסינון של 'כשר פליי' ו'מגן' המיועדת לציבור הדתי, פועלות ביעילות וכל זאת ללא פגיעה במהירות המכשיר וכן חוסכות את הצורך בקניית מכשיר חדש באמצעות תכנית במחיר מוזל של שקלים בודדים בחודש''.

החברה מציינת כי ניתן לבטל את ההודעה בהליך פשוט וקל, זאת באמצעות שליחה של בקשת ביטול אל שירות הלקוחות באפליקציה, בצירוף סיסמת הלקוח כפי שהתקבלה בהרשמת הלקוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר