חקירת טרור היהודים

עימותים בין מפגינים לשוטרים בסמוך לבית ראש הממשלה

מפגינים התעמתו הערב עם שוטרים בסמוך לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו וזה על רקע מעצר הקטינים הנחקרים במחלקה היהודית בשב"כ בחשד לטרור נגד ערבים • מפגין אחד נעצר (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפגנת הימין, הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אדוני ראש הממשלה, גם למתיישבים יש זכויות יסוד!" הכריזו מאות מפגינים מהימין שהגיעו לעצרת מחאה מול מעון ראש הממשלה בבלפור כמחאה על מעצר ארבעה הקטינים החשודים בטרור יהודי ומוחזקים במחלקה היהודית בשב"כ.

במהלך ההפגנה חסמו המפגינים את הצירים הסמוכים ב'כיכר פריז', והמשטרה עצרה מפגין אחד. מהמשטרה נמסר: "המפגינים חוסמים את צומת כיכר פריז. כוחות המשטרה כאמור מכווינים התנועה לדרכים חלופיות, ובמקביל פועלים על מנת להשיב את הסדר הציבורי והשבת התנועה לסדרה".

אמו של שמוחזק במתקן השב"כ נאמה בהפגנה ואמרה: "מיום שבננו נעצר אנו מוצפים בפניות של אהבה ובעיקר זעזוע גדול. זה לא רק מאבק שלנו אלא של כל העם. נער נורמטיבי נחטף מכיתתו לעיני חבריו ורבו. יש כאן תחושת חוסר ביטחון קשה. אנו יודעים שנערים אחרים הוחזקו בתנאים קשים. אדוני ראש הממשלה, אני פונה אליך כאמא. זה קורה במשמרת שלך. עצור את העוול".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, נאם גם הוא ואמר: "אנחנו לא נקבל פגיעה בזכויות אדם, זכויות האדם נועדו לאנשים שהם עצורים בחשדות כאלה. ובזה מערכת שלטון החוק נבחנת, בדיוק בנקודה הזו, וכרגע התוצאה היא נכשל, לא יכול להיות שמאפיונרים שיורים טילי לאו על בתים בנתניה, רוצחי ילדים, זכאים לפגישה עם עורך דין, וילדים בני 15 מישיבה ביהודה ושומרון לא זכאים לעורך דין. תפקידם וחובתם של מערכת אכיפת החוק והמשטרה לחקור את האירוע הזה. אבל כל זה חייב לקרות תוך שמירה על זכויות אדם ועל זכויותיהם של עצורים בוודאי קטינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר