כינוס בחירות

קריאה בטלז סטון: "אדוני הנכבד תחזור להר נוף"

הבחירות ביישוב טלז סטון, שייערכו ביום שלישי הקרוב, מסעירות את תושבי היישוב. במהלך כינוס לטובת יצחק רביץ, קרא אחד הרבנים ליענקי פלאי לחזור להר נוף. צפו (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הבחירות ביישוב טלז סטון, שייערכו ביום שלישי הקרוב, מסעירות את תושבי היישוב, זאת בשל הטרגדיה שקדמה לבחירות, בפטירתו של ראש המועצה המיתולוגי אברהם רוזנטל ז"ל.

בכינוס שנערך אמש (מוצאי שבת) לטובת יצחק רביץ, המועמד של המפלגות החרדיות המתמודד מול יענקי פלאי, נשמעה אמירה חריפה מפי אחד הרבנים נגד התמודדותו של פלאי.

הגאון רבי אשר בלינסון, מראשי ישיבת "קרית מלך", נשא דברים חריפים וקרא לפלאי לעזוב את טלז סטון ולחזור למקום מגוריו הקודם בשכונת הר נוף בירושלים.

"עד כדי כך הוא חושב שכולם טיפשים? עד כדי כך מישהו השתכנע מסיפורים כאלה? אני אומר לו אדוני הנכבד תחזור להר נוף", אמר הרב בלינסון במעמד ראשי הישיבות.

דברי הגר"א בלינסון (צילום: בנימין בוגרד)

ראש ישיבת 'עטרת ישראל', הגרב"מ אזרחי, נשא אף הוא דברים במעמד. "לשמוע מה שאומרים רבותינו זה לשמוע מה שהריבונו של עולם אומר", אמר הגרב"מ והוסיף: "כבר הודענו ברבים שגדולי ישראל הם מנהיגים ולא מונהגים, משפיעים ולא מושפעים, מובילים ולא מובלים".

"גדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בדקו את הכל לפרטי פרטים והחליטו לאחר הבדיקה כי יצחק רביץ יעתיק את משכנו מביתר לטלז סטון", דברי הגרב"מ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר