צפו בתיעוד

ירמיהו, היום: "נהג אוטובוס התפרע וניסה לתקוף אותי"

כשישראל, צעיר חרדי מירושלים, ביקש היום להסב את תשומת לבו של נהג מ'נתיב אקספרס' כי הוא מסכן חיי אדם בנסיעתו הפראית, ניסה הנהג לתקוף אותו • צפו (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
צפו בניסיון התקיפה (צילום: Y.w.)

זה קרה היום, במרכז ירושלים: צעיר חרדי שנסע ברכב ברחוב ירמיהו, טוען כי נהג של חברת 'נתיב אקספרס' סיכן חיי אדם, וכשניסה להסב את תשומת לבו - הנהג ביקש להלום בו.

וכך מתאר ישראל, הנוסע ברכב הפרטי, ל'כיכר השבת': "הנהג, בן מיעוטים, נסע בפראות בשעות הבוקר על קו 982 של נתיב אקספרס. הוא יצא עם האוטובוס שלו מתחנה במקום, ונכנס לנתיב שלי ממש בחדות".

"הוא ממש השתולל על הכביש: מישהי עברה שם במעבר חציה, אבל הוא לא עצר לה - והיא קפצה בחזרה. ראיתי שהוא כמעט 'הוריד' אותה. הוא נהג בלי 'לראות בעיניים'".

לדברי ישראל, הוא צפר לנהג האוטובוס, כי חשב "אולי הוא מתנהג ככה בטעות, ולא שם לב, אבל כשהוא המשיך להתפרע על הכביש, ברחנו עם הרכב שלנו ועלינו על המדרכה מחוסר ברירה, וככה לא קרה לנו כלום".

"אחרי דקה, הוא פתח את החלון של האוטובוס והתחיל לצעוק. מיד אחר כך הוא ירד ובא אלינו - כמו שרואים בסרטון - מיהרנו לנעול את הרכב בבהלה, אבל הוא ניסה לפתוח אותו בכוח".

כפי שנצפה בתיעוד הווידאו, במקרה עבר באזור פקח, "והוא מנע ממנו להרביץ לנו", טוען ישראל. "גם אחרי שהנהג חזר לאוטובוס, הוא ירק עלינו מהחלון והמשיך לקלל".

"לא חסר משוגעים", מסכם ישראל, "אבל אדם כזה שיושב על אוטובוס, שמוביל אחריו עשרות נוסעים? זו פשוט קטסטרופה".

הנוסע החרדי מתריע בפני 'נתיב אקספרס', המעסיקה את הנהג המדובר: "אם היא לא תעשה איתו כלום, נתלונן עליה ועליו במשרד התחבורה. אסור לאדם כזה להיות על הכביש, ובוודאי שלא על מושב של נהג אוטובוס".

יודגש, כי מחברת 'נתיב אקספרס' לא הגיעה כל תגובה לטענות הללו, למרות פניית "כיכר השבת". כשתגיע תגובה, נעדכן בה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר