רכיבה מסוכנת

תיעוד: נמלט, עולה על מדרכה, מועד ונעצר

שוטר שהבחין באזרח הרוכב על אופנוע ללא לוחית זיהוי ביקש ממנו לעצור, אך הנהג החל להימלט תוך סיכון חיי אדם כשהוא חוצה צומת באור אדום ונוסע על מעבר החצייה להולכי רגל עד שנפל ונעצר (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש זיהה שוטר רכוב על אופנוע בכניסה לעיר אשדוד, אופנוע הנע על הכביש ללא לוחית רישוי, הרוכב התבקש לעצור לצורך בדיקה, אך זה לא נשמע להוראת השוטר והחל להימלט ברחובות העיר תוך סיכון אזרחים.

השוטר החל במרדף אחרי הרוכב כשהוא מסמן לו לעצור אך הרוכב המשיך בנסיעה פרועה תוך סיכון חיי אדם כשהוא חוצה צומת באור אדום, עולה על אי תנועה ונוסע על מעבר החצייה להולכי רגל.

במשטרה מציינים כי כפי הניתן לראות בסרטון השוטר המשיך אחריו עד אשר הרוכב איבד שליטה על האופנוע ונפל, מיד השוטר זינק לעברו ומנע ממנו את המשך ההימלטות והסיכון של משתמשי הדרך.

לאחר המעצר הוברר כי הרוכב בן 20, תושב העיר, רוכב על האופנוע עם רישיון שאינו תואם את סוג הרכב זאת בנוסף לכך שאין לוחית רישוי והאופנוע ככל הנראה אינו מופיע במאגר כלי הרכב של משרד הרישוי.

הרוכב נעצר והועבר לחקירה בגין אי ציות להוראות שוטר, נהיגה בקלות ראש, בלתי מורשה לסוג הרכב ואי מילוי תנאים לאופנוע מוטורי, בסיום החקירה שוחרר עם זימון לשיפוט מהיר בבימ"ש, רישיון הנהיגה נפסל למשך 60 ימים וכן האופנוע נתפס לחקירה במגרש משטרתי.

במשטרה ציינו כי "מעורבותם של רוכבי הדו גלגלי בתאונות דרכים גבוהה על כן האכיפה מתבצעת באפס סובלנות, הערנות והנחישות של השוטר הובילו למעצרו של רוכב שסיכן באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך ובכך מנע פגיעה בחיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר