אאא

לרוב ההורים המצפון מציק על אותם "כשלים": יותר מדי שניצלים, לא מספיק כרוב, אובר זמן מסך שאיננו מצליחים למנן כראוי; אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש עוד כמה פעולות שתוכלו לעשות כדי לגדל ילדים מוצלחים ובריאים יותר? הנה ארבעה סודות מגובים במחקרים כיצד לשפר את הבריאות הפיזית והמנטלית של ילדיכם ולגרום להם להצליח יותר:

צאו לעבוד

ה"ניו-יורק טיימס" מצטט עדויות מבית הספר למנהל עסקים בהרווארד שטוענות כי ילדים קוצרים לא מעט הטבות כאשר האמהות שלהם עובדות: במחקר שנערך עם 50,000 מבוגרים ב-25 מדינות, בנות של אמהות עובדות השלימו יותר שנות לימוד, נטו יותר להיות מועסקות בתפקידים פיקוחיים וזכו להכנסה גבוהה יותר.

להיות אם קרייריסטית גם מועיל לבריאות הגופנית של הילדים שלכם. מחקר אחד מתוך המרכז למדעי החברה בברלין מצא שאמהות שעובדות עבודה טיפוסית במשרה מלאה מייעלות את ה-BMI של צאצאיהן. בקרב הילדים בגילאי בית הספר (8-14) הסיכון להשמנת יתר ירד כאשר אמא עבדה בין 35 ל-40 שעות בשבוע, לעומת עבודה קצרה (1-24) בשבוע".

השכיבו אותם לישון מאוד מוקדם

הורים שהכניסו את ילדיהם לישון כשהשמש טרם שקעה, גידלו ילדים ששגשגו. מחקרים מראים באופן עקבי כי השכבת ילדים במיטה מוקדם, מועילה להתפתחותם הגופנית, הרגשית והקוגניטיבית.

מחקרים הראו גם שילדים בגילאי 3 ומעלה ללא שגרת שינה עקבית דווחו על פחות שעות שינה. מחקר אחר מצא כי פעוטות שהלכו לישון לפני השעה 9:00 ישנו 78 דקות יותר מאלו עם שהלכו לישון מאוחר יותר.

שירו להם

סאלי גודארד בליית', מנהלת המכון לפסיכולוגיה נוירו-פיזיולוגית בבריטניה, גורסת כי שירי ערש ושירי ילדים לתינוקות הם "מבשר חיוני להצלחה חינוכית מאוחרת ורווחה רגשית". מומחים אחרים אומרים שזה משפר את היכולות המתמטיות והמדעיות שלהם. 

התרוצצו איתם

מחקרים מאוניברסיטת קיימברידג' מראים שלאמהות פעילות "יש ילדים פעילים בגיל בית הספר, אשר בסיכוי גבוה יותר מאשר בני גילם הפעילים פחות להיות בריאים יותר".

המדע מסווה את ההנחה שכל הילדים הם מתרגלים טבעיים. למעשה, החוקרים ראו קשר ישיר וחיובי בין הפעילות הגופנית אצל ילדים לאמהותיהם - ככל שפעילותה של האם הלכה וגדלה, כן הפעילה את ילדיה. זיעה אימהית = ילדים בריאים.