חשיפת 'כיכר השבת'

"אין לי פרנסה", התחנן המועמד לרב - אך נדחה

כך ניסה יענקי פלאי, המתמודד היום לתפקיד ראש מועצת טלז סטון, לקבל את תמיכתו של ראב"ד 'העדה' אליו הוא מקורב מאז 'פרשת הקברים' בבית שמש; תשובת הרב היתה חד משמעית (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הפשקוויל השקרי המופץ בטלז סטון (באדיבות המצלם)

נמשכת הסאגה סביב מועמדותו של יענקי פלאי לראשות מועצת טלז סטון, בבחירות שנערכות היום (שלישי).

לאחר שנחשף ב'כיכר השבת' כי מבית הראב"ד 'העדה החרדית' רבי משה שטרנבוך יצאה הכחשה לשמועות כי הוא תומך בפלאי, מקורבו - במכתב חדש כותב הראב"ד עצמו כי אינו מתערב בבחירות.

את דבריו אלו כותב הגר"מ שטרנבוך, בעקבות פניית פלאי אליו, בה נכתב: "אני מבקש להיכנס לרב כדי לקבל מכתב המלצה עלי, שאני אדם הגון וראוי - ולא נותנים לי להיכנס".

בקשת פלאי - ודחיית הראב''ד (באדיבות המצלם)
בקשת פלאי - ודחיית הראב"ד (באדיבות המצלם)
הגדלה

"אני פונה במכתב זה כדי לבקש לקבל מכתב אודות מסירותי לציבור", מעיד המועמד על עצמו, "ושעשיתי דברים ביושר, בנאמנות ועל פי הנהגותיהם של רבנים".

בשלב זה מזכיר פלאי את הסאגה סביב הקברים בפרויקט הדיור בבית שמש - פרשה שקרעה את 'העדה' לשניים, כאשר הגר"מ שטרנבוך גיבה את פלאי במאבקו אז: "מאז בית שמש אני מתקשה עם פרנסה, וכעת יש לי הזדמנות לקבל פרנסה ותפקיד ראוי. אני מתחנן ומבקש שהרב יקבל אותי, או אם אין אפשרות - שיתן לי מכתב המלצה".

פלאי מול רביץ (צילום: מנדי אור, דוד קליגר / שלומי כהן)

אלא שכאמור הראב"ד בתשובתו לפלאי נאלץ לדחות את בקשתו זו: "מכתב המלצה דווקא כעת, יתפרש כהתערבות בבחירות, ועל זה אני נמנע ולא מתערב", חורץ הגר"מ שטרנבוך.

מענה חד משמעי זה, לא מנע הפצת פשקווילים מטעם תומכי פלאי בטלז סטון, כביכול ראב"ד 'העדה' כן תומך בו בהתמודדותו לראשות נגד יצחק רביץ.

הפשקוויל השקרי המופץ בטלז סטון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר