ניו יורק

המחוקק החסידי זכה בחמש ועדות נחשבות

שמחה אייכנשטיין, האברך החסידי שהחליף את דב הייקינד בייצוגה של בורו פארק בבית הנבחרים הניו-יורקי, מונה כחבר בחמש ועדות, שבהן הוא מתכוון לסייע לציבור החרדי (חרדים)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
שמחה אייכנשטיין (צילום: Simcha Eichenstein בטוויטר)

שמחה אייכנשטיין, המחוקק הטרי שנכנס לתפקידו אך לאחרונה כחבר בית הנבחרים של ניו יורק, זוכה עתה בחמישה תארים נוספים ומועילים.

אייכנשטיין בן ה-34 מבורו פארק, מייצג את שכונת מגוריו, בורו פארק המיתולוגית, והבטיח כשנבחר "שיטפלו בעניינינו, שיכבדו את ערכינו ושיבינו טוב יותר את תרבותנו ואורח חיינו". הוא מחליף את דב הייקינד, הסנאטור הדתי ששימש בתפקיד כמה עשורים, ופרש השנה.

אתמול (שני), הוחלט לצרף את אייכנשטיין לחמש ועדות נחשבות ומועילות, החולשות על מדינת ניו יורק כולה.

מעתה, הוא יהיה חבר הועדות לענייני הזדקנות, ערים, דיור, מיסוי מיקרקעין ושירותים סוציאליים.

אייכנשטיין בירך על המינויים, ואמר כי "בתקופה זו, בכל יום 10,000 אנשי דור ה'בייבי-בום' (הדור שאחרי מלחמת העולם השנייה. י"ב) עוברים לגיל הפרישה, אני מברך על המינוי לועדת ההזדקנות.

"בשיתוף עם ועדת השירותים הסוציאליים, אני שואף להרחיב את הגישה לשירותים חברתיים חיוניים אלה, אשר משפחות רבות וקשישים רבים מסתמכים עליהם".

לסיום אמר המחוקק החסידי כי "החיים בבורו פארק, הם גם שמחה - וגם נטל. מציאת דיור זול בברוקלין, אינה משימה קלה". לדבריו, הוא יתמקד בצרכי הדיור של הקהילה, כמו גם יילחם על מערכת מס-רכוש הוגן יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר