"כרגע זה מה שמעניין אותי"

נתניהו הביע חשש מגנץ: "זה יכול להיות קריטי לממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע לראשונה חשש כי מפלגתו של בני גנץ, תקבל חמישה מנדטים מ'הליכוד', והתבטא: "אבוי אם נגיע לשם". בנתיים, בני גנץ ממתין לתשובתו של גבי אשכנזי (בארץ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע לראשונה חשש ממפלגתו של בני גנץ, "חוסן לישראל", והתבטא כי "זה יכול להיות קריטי להרכבת הממשלה".

בתיעוד שפרסם אמש (שלישי) מיכאל שמש ב'חדשות הערב' של 'כאן 11', נשמע ראש הממשלה נתניהו מביע חשש בפני חברי ועדת החוקה של 'הליכוד' מזליגת כחמישה מנדטים מ'הליכוד' למפלגתו של גנץ.

"יכול להביא למצב היפותטי שאנחנו לא רוצים לפרט אותו", אמר ראש הממשלה, "זה יכול להיות קריטי להרכבת הממשלה, כרגע זה מה שמעניין אותי, לא מעניין אותי שום דבר אחר".

"אבוי אם נגיע לשם", הזהיר ראש הממשלה.

ממפלגתו של גנץ, 'חוסן לישראל', נמסר בתגובה: "הגיע הזמן למנהיגות העוסקת באזרחי המדינה ולא בעצמה".

לפני כשבועיים, נתניהו התייחס להתמודדות של גנץ ואמר: "לא רוצה להפריע לשמאל לחלק את הקולות שלו".

בתוך כך, הבוקר דיווח יובל קרני ב"ידיעות אחרונות" כי אחת הסיבות המרכזיות לכך שבני גנץ מעכב את הצהרתו הרשמית על הצטרפות לחיים הפוליטיים, היא הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי.

לפי הדיווח, גנץ היה אמור להכריז מחר, יום חמישי, על התמודדותו אך החליט לדחות את ההכרזה, ככל הנראה לשבוע הבא. גנץ ממתין לתשובתו של אשכנזי, עמו נפגש מספר פעמים בשבועות האחרונים, בניסיון להגיע להסכמה על שיתוף פעולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר