צפו בנאום הסלחני

רביץ: "רציתם דמוקרטיה קיבלתם. כבדו את הצד המנצח"

ראש מועצת טלז סטון הנבחר, יצחק רביץ, נשא נאום ניצחון סלחני לאחר מערכת בחירות סוערת במיוחד שפילגה את היישוב לשניים ובסופה הוא זכה ב-60% מקולות הבוחרים (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

רגע אחרי שנבחר בבחירות מסעירות, ראש מועצת טלז סטון הנבחר יצחק רביץ יצא בנאום ניצחון סלחני כלפי אלו שלא תמכו בו לצד שחזור המערכה המסעירה שפילגה את היישוב לשניים. כזכור, מול יצחק רביץ התמודד יענקי פלאי, מועמד עצמאי, שביקש לקבל את אמונם של התושבים.

2253 תושבים - שהם כ-70 אחוזים מכלל בעלי זכות הבחירה ביישוב, יצאו להצביע במהלך היום בחמש קלפיות ביישוב, שנפתחו בשעה 07:00 בבוקר וננעלו בשעה 22:00.

את נאומו פתח רביץ: "אנחנו לא ניצחנו אנחנו הצלחנו! המשמעות של ניצחון זה כשיש איזה ריב או ויכוח בין שני אויבים אז אחד מנצח את השני. טלזסטון זה משפחה. זה קהילה שאין כמותה בכל הארץ ואולי בכל העולם היהודי, המשפחתיות והאהבה שבין התושבים והנשיאה בעול עם חברו שיש כאן, אין לה אח ורע בכל העולם".

רביץ עקץ בנאומו את תומכי המתמודד המפסיד יענקי פלאי: "רק טלזסטון יכלה לקבל לתוכה שני תושבים חדשים שהתמודדו על התפקיד הבכיר ביותר ביישוב. זה היופי של המקום הנהדר הזה. לא מתנשאים אחד על השני הוא חדש והוא ישן. שני חדשים התמודדו ותראו איזה יופי. כולם קיבלו את זה", היה וויכוח בתוך המשפחה, אך הוויכוח נגמר", אמר רביץ.

רביץ העביר מסר של פיוס למתנגדיו: "רציתם בחירות, קיבלתם בחירות. לא התנגדנו לכך, רציתם דמוקרטיה, קיבלתם. אנחנו לא מתנגדים, אבל לדמוקרטיה יש לה גם המשך, כשצד אחד מצליח, כולם צריכים להיות מאוחדים ולא להמשיך לחפור הלאה והלאה כאילו מערכת הבחירות נמשכת. היא הסתיימה. כולם כאיש אחד בלב אחד למען המטרה המשותפת".

עוד הוסיף רביץ לקראת סיום נאומו: "הרמנו דגל שכתוב עליו 'כפיפות דעת תורה', וכולנו מכבדים את ההחלטה הזאת כי זו דמוקרטיה. צד אחד הלך עם איזה דגל והוכיח שהדגל הזה מקבל את דעת הרוב, אז זה המשמעות של דמוקרטיה ומרגע הזה כולנו ביחד באהבה כאיש אחד בלב אחד תחת הדגל של גדולי התורה".

בסיום נאומו הזכיר רביץ בהתרגשות את ראש מועצת טלז סטון הבלתי נשכח הרב אברהם רוזנטל ז"ל, שלדבריו ייזכר לנצח לאחר שהפך את היישוב למקום תורה בעשר אצבעותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר