גלריה

שנה אחר האסון: עצרת לזכר הילד יהודה אפלבוים ז"ל

שנה אחרי התאונה המחרידה: בית שמש זכרה את הילד יהודה אפלבוים, בן השש שנהרג מפגיעת אוטובוס של אגד בעת שפסע עם אביו בדרכו לת"ת. סביו: "היה ילד צדיק" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יוסף בן שימול)

לפני כשנה נהרג בתאונה מחרידה בעיר בית שמש הילד יהודה אפלבוים בן ה-6. אמש (שלישי) התכנסו מאות מתושבי בית שמש לספוד לו. בעצרת נשאו דברים בין היתר: הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, הרה"ג ר' מנחם שטיין והגר' שלמה זעפרני.

היה זה לפני כשנה, אז צעד יהודה הקטן עם אביו הרב רותם אפלבוים לעוד יום של לימודים בתלמוד התורה בבית שמש, כפי שעשה מאז החל שם את דרכו בכיתה א'.

באמצע הדרך, פגע בהם אוטובוס בין-עירוני של חברת אגד. מהפגיעה הישירה נהרג יהודה, ואביו, מו"צ (מורה צדק) מוכר בקהילה, נפצע באורח קל.

סבו של יהודה, הרב יוסף אפלבוים, סיפר לפני כשנה ל"כיכר השבת", כי השבת הראשונה בבית המשפחה בלי יהודה, הייתה מטבע הדברים עצובה ביותר: "היה מאוד מאוד קשה, כל רגע נזכרו בכל צעד שלו, 'פה יהודה ישב, פה יהודה שיחק, פה הוא למד'. נורא".

"יהודה הנכד הגדול שלי, שבעוד חודשיים היה אמור לחגוג יום הולדת שבע, היה ילד צדיק מעל ומעבר לגיל שלו", מציין סבו. "הוא אהב מאוד ללמוד, גם בהפסקות בתלמוד תורה. הוא כל כך אהב את התורה, שהוא עשה לעצמו 'סדר' יומי של לימוד, לבד, כשהוא חזר לבית מהתלמוד תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר