בתום הקדנציה

חבר הכנסת מיקי רוזנטל יפרוש מהכנסת

הח"כ מטעם המחנה הציוני, מיקי רוזנטל הודיע כי לא יתמודד בבחירות הבאות לכנסת ויפרוש מתפקידו. ״את הפוליטיקה עצמה מעולם לא חיבבתי ומעולם לא הצטיינתי בה״ (אנשים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

חבר-הכנסת מיקי רוזנטל הודיע היום (רביעי), כי הוא יפרוש מהכנסת בתום הקדנציה הנוכחית ולא יתמודד לכנסת ה-21 במסגרת הבחירות המוקדמות ב״עבודה״

רוזנטל מסר: ״אני פורש מפוליטיקה מפלגתית, אך איני פורש מהציבוריות הישראלית. אמשיך להיאבק על דמותה של ישראל כמדינה יהודית, שוויונית וחותרת לשלום, חברה צודקת יותר ומושחתת פחות״.

״אף פעם לא ראיתי בחברותי בכנסת מטרה והפוליטיקה בעיני היא רק אמצעי. אני מסכם בגאווה את 6 שנות שירותי בכנסת, עם חקיקה משמעותית מאוד ועבודה פרלמנטרית מעמיקה, לא פופוליסטית".

רוזנטל בראיון ל'כיכר השבת'

״את הפוליטיקה עצמה מעולם לא חיבבתי ומעולם לא הצטיינתי בה״, הוסיף רוזנטל. ״כל חיי המקצועיים הייתי מהמובילים ולשם אני שואף. אני מאמין בכל ליבי באחריות אישית של אנשי ציבור ולא רק בדיבורים. אני שותף לכישלונה של מפלגת העבודה, מסיק מסקנות ולוקח על כך אחריות״.

רוזנטל סיכם: ״חבר כנסת באופוזיציה דומה למדי לשוער כדורגל. הוא עובד במניעה. מניעה של מהלכים שרירותיים, פוגעניים וסקטוריאליים. על אף שלרוב תהיה התהילה של החלוצים והמבקיעים, אני גאה בתפקידי כשוער באופוזיציה. מנעתי כוונות זדון רבות של הממשלה. זהו תפקיד כפוי טובה אבל חשוב מאוד לדמוקרטיה״.

אני מודה מאוד לכל מי שנתן בי אמון, שמח שהצלחתי לסייע לאלפי אנשים ומתנצל בפני מי שלא עלה בידי לפתור את בעיותיו".

רוזנטל כיהן כחבר כנסת בכנסת ה-19 וה-20 (כחמש שנים) קודם לכן הוא היה עיתונאי ומגיש תכנית תחקירים בערוץ 10.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר