לאחר פגישה

עומר אדם החליט שלא להופיע באירוויזיון - בגלל השבת

ממשיך בקידוש השם: "לאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, החליט עומר - למרות הכבוד הגדול - לא לקחת חלק באירוע", מסרו יחצניו של הזמר המוביל (ברנז'ה, אנשים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עומר אדם (צילום: Jorge Novominsky/Flash 90)

עומר אדם החליט שלא להופיע באירוויזיון שיתקיים השנה בתל אביב, כך הודיעו בצוות ההפקה של הזמר המוביל.

במהלך גיבוש הליינ-אפ לאירוע היוקרתי, קיבל אדם פנייה מהנהלת האירוע שביקשה שיופיע בטקס, אך הוא החליט בתום פגישה לסרב להצעה.

יצויין כי עומר אדם קרוב למסורת ישראל, ומתארח מדי תקופה בשבתות בבני ברק אצל ידידיו, אנשי עסקים חרדים. שם נחשף לקמפיין בעד איסור לשון הרע תחת הסלוגן המוכר "לשון הרע לא מדבר אליי". במהלך מופע שלו חולקו אלפי צמידים שכאלו, ואף על הגיטרה של אדם הוא הצמיד מדבקה כזו.

ממנהל יחסי הציבור של עומר אדם נמסר: "עומר אדם קיבל הצעה להשתתף במופע האמנותי של אירוויזיון 2019. לאחר פגישה בין הצדדים, ולאור זה שהחזרות הגנרליות מתקיימות במהלך השבת, החליט עומר למרות הכבוד הגדול לא לקחת חלק באירוע, והוא מודה מקרב לב על הפנייה".

יו"ר ש"ס, השר דרעי, שיבח את הזמר בחשבון הטוויטר: "יישר כוח עומר אדם, מרגש לקרוא זאת. אני משוכנע שבזכות שמירת השבת שהיא מקור הברכה תמשיך להצליח ולעשות חיל".

מ'כאן' נמסר בתגובה לאתר 'מאקו': בימים אלו אנו מגבשים את התוכנית האמנותית לאירוויזיון 2019. בבוא הזמן נפרסם את רשימת האומנים שיקחו בו חלק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר