"ישי ורבינא בכיכר"

באולפן: ה'סייבר' הרוסי - והחרדי, יצחק רביץ ואיתמר בן גביר

תוכנית האקטואליה השבועית של 'כיכר השבת' מארחת את המנצח הגדול בטלז סטון שעונה לטענות הקשות, את הפנים של חקירות השב"כ נגד הטרור היהודי ואת איש הסייבר החרדי • התוכנית המלאה

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא. צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

ישראל גרוס, שותף ומייסד של חברת L7 Defense ומנהל קהילת אבטחת מידע וסייבר ICG, מדבר על החשש של השב"כ שרוסיה תתערב בבחירות 2019, ועל ה'בוטים' החרדים בטוויטר.

ישראל גרוס באולפן

יצחק רביץ, ראש מועצת טלז סטון הנבחר, מדבר על הכל: הטענות שהתמודדותו הראשונית גרמה לפטירתו של הרב אברהם רוזנטל ז"ל, התקופה הקשה שעברה על בני משפחתו והאחוזים הגדולים שהצביעו ליענקי פלאי או שלא הגיעו להצביע.

יצחק רביץ באולפן

איתמר בן גביר, מי שהפך לפרקליט נחקרי המחלקה היהודית בשב"כ, מדבר על מה שמתרחש - לדבריו - במרתפי השב"כ, מצהיר שלשיטתו יהודי שרצח ערבי אינו מחבל ועונה על השאלה: האם יסכים לייצג מחבלים יהודים כשהוא יודע שהם אכן ביצעו את המעשה הנפשע.

עו"ד איתמר בן גביר באולפן

כתבת מגזין

גזל של אמת; החאפרים שעושקים את משפחות הנפטרים • 'חסד של אמת', מכירים? אנשים שעושים טובה למי שלא יכול להחזיר להם? אז אם עד היום ידענו שזו מטרתם של אנשי 'חברה קדישא' וכל אלו שדואגים לטפל בנפטרים, מתברר כי ישנם מי שמנצלים את הרגעים הקשים של משפחת הנפטר, את רגעי האבל והצער, כדי "לעשות קופה".

העימות השבועי

ישי כהן ואבי רבינא מתעמתים על: העובדה שחרדים רבים לא יצאו להצביע בבחירות בטלז סטון, ויתרה מזו - חלקם הצביעו ליענקי פלאי, נגד עמדת גדולי הדור; השאלה האם ראש הממשלה נתניהו צדק כשהכריז על "הצהרה דרמטית"; וגם - קבלת הקהל המרגשת בבית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

ישי כהן ואבי רבינא

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר