וועידה סוערת

כבל לגבאי: הכישלון כולו שלך, אתה שיקרת

סוער בוועידת העבודה: אל מול נאומו של היו"ר גבאי, חבר הכנסת איתן כבל, האשים אותו בכישלונה של המפלגה וקרא לבחירות מקדימות עוד לפני הבחירות המתקרבות (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, תקף הערב (חמישי) בוועידת המפלגה את לפיד וגנץ ואמר, כי אי אפשר להזדעזע מנאום נתניהו ואז לרוץ לקואליציה שלו.

"לפיד וגנץ – שניכם ראיתם השבוע את מופע האימים של ראש הממשלה. במדינה נורמלית ראש ממשלה לא תוקף את רשויות החוק. אני יודע, אתם יודעים וכולם יודעים שמיליוני ישראלים טובים מתגעגעים למדינה נורמלית", אמר גבאי.

"אתם לא יכולים להזדעזע מההתקפות של נתניהו על רשויות החוק ואז לרוץ להצטרף לקואליציה שלו. אנחנו מתחייבים לשינוי במדינת ישראל. ואני קורא לכם, הצטרפו לשינוי. הצטרפו לקואליציה של שינוי. אני קורא לכם להתחייב לא לשבת בממשלה של נתניהו. וזה לא קשור רק לכתבי אישום אלא לדרך ולעתיד המשותף שלנו במדינת ישראל".

מנגד ספג גבאי ביקורת נוקבת מחברו למפלגה ח"כ איתן כבל: "גבאי טען ששיקרתי שאיים כי יחריב את המפלגה עלינו ועליו, הבוקר יזמתי בדיקת פוליגרף ונמצאתי דובר אמת. שוב התגלה ששיקר ולא בפעם הראשונה".

כבל פנה לגבאי והוסיף, "קיבלת גיבוי מעל ומעבר. כשהצלחת - לקחת את כל הקרדיט לעצמך. עכשיו כשאתה מתרסק אתה מאשים אותנו. יש גבול. הכל עליך, אתה פירקת את המחנה הציוני בלי להתייעץ, אתה הובלת, אתה ניווטת. הכישלון הזה הוא 'נטו גבאי'. אני קורא לפריימריז פתוחים עוד לפני הבחירות ולא מתכוון להתמודד בהן".

בסיומו של הערב יכל גבאי לרשום ניצחון כאשר ועידת מפלגת העבודה אישרה את השינויים בתקנון המפלגה שביקש להעביר, שכללו שריון של שלושה מקומות ברשימה שתרוץ בבחירות. הוועידה התקיימה בגני התערוכה בתל אביב והשתתפו בה כ-4,000 חברי ועידת מפלגת העבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר