בתוך הנגמ"ש

אבי גבאי לגנץ: תתחייב לא לשבת עם נתניהו

יו"ר 'העבודה' אבי גבאי קורא לרמטכ"ל לשעבר ויו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' בני גנץ להתחייב שלא לשבת בממשלה בראשות בנימין נתניהו: "חרת הם יקחו קולות של אנשים שרוצים שינוי ויתנו אותם לנתניהו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר 'העבודה' אבי גבאי קורא לרמטכ"ל לשעבר ויו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' בני גנץ להתחייב שלא לשבת בממשלה בראשות בנימין נתניהו: "חרת הם יקחו קולות של אנשים שרוצים שינוי ויתנו אותם לנתניהו".

לדברי גבאי: "חשוב שכל המועמדים במחנה שלנו יתחייבו מראש ובאופן ברור לשבת רק בקואליציה שמחויבת לשינוי. אני קורא לגנץ וללפיד להתחייב ולהודיע כבר עכשיו שלא ישבו בממשלה בראשות נתניהו. אחרת הם יקחו קולות של אנשים שרוצים שינוי ויתנו אותם לנתניהו".

"האזרחים במדינת ישראל נחלקים היום לשניים: אלה שרוצים שינוי, רוצים ממשלה שעסוקה בחיים שלהם, רוצים מדינה נורמלית ואלה שמאמינים שזה מה שיש וכך ושאר", הוסיף יו"ר 'העבודה'.

לדבריו: "אנחנו מציגים אלטרנטיבה והציבור יצטרך להחליט אם הוא מצביע לראש ממשלה אחר או למי יהיה שר החוץ או שר הביטחון של נתניהו. אחרי עשר שנים אנחנו לא מוכנים לשבת בממשלה בראשות נתניהו, ואנחנו היחידים שאומרים זאת. האחרים כמו גנץ ולפיד לא אומרים את זה".

"הציבור צריך להחליט אם הוא רוצה שינוי או רוצה את אותו הדבר", סיים את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר