למרות ההבטחות

מועדון ההימורים בב"ב: בליל שבת - סגור; בשבת - פתוח

מועדון ההימורים שהוקם בשכונת פרדס כץ בבני ברק - נשאר סגור בליל שבת, אך בניגוד להבטחות העירייה - נפתח בשבת אחר הצהריים. בעל המקום טען להגנתו: "מותר לי להזמין חברים" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
בני ברק בכניסת השבת. ארכיון (צילום: Roy Alima/Flash90)

מועדון ההימורים שהוקם ברחוב מנחם בגין בשכונת פרדס כץ בבני ברק, והחל לפעול גם בשבת קודש - כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", פתח את שעריו בשבת אחר-הצהריים, בניגוד להבטחות העירייה.

כפי שדווח, תושבים בשכונה פנו בעניין לדוד פינקל, רמ"ט רה"ע, ששוחח, בעקבות זאת, עם ראש העיר אברהם רובינשטיין, שלדברי העירייה "הנחה לפעול מיידית כבר באמצע השבוע, והתקיים תיאום עם סנ"צ הוד לוי, קצין אג"מ במשטרת מרחב דן על מתן התראה מוקדמת לבעלי המקום, והבהרה חד-משמעית שאי ציות להתראה יביא לנקיטת צעדים חוקיים תקיפים כנגדם".

בליל שבת האחרון, פרשת בא, הגיעו פעילי השבת למועדון ואכן מצאו את המקום סגור ומסוגר, ועל כך הם הודו לראש העיר, אולם בביקור נוסף שערכו הפעילים במקום, הפעם, בשבת אחר הצהריים, גילו לתדהמתם כי המקום נפתח.

החשיפה ב'כיכר השבת'

הם ביררו עם בעלי המועדון מדוע פתח את העסק בניגוד להוראת העירייה, ועל כך ענה הבעלים בתירוץ מקורי כי "המקום פתוח רק לחברים שלי ולא לקהל הרחב. מותר לי להזמין חברים".

הפעילים מדגישים כי הם מבקשים מראש העיר שיפעל לסגירת המקום גם בשבת אחר הצהריים וגם לא לאפשר פתיחתו ל"חברים בלבד" כהגדרת הבעלים.

כזכור, מעיריית בני ברק מסרו ל'כיכר השבת' כי "העירייה רואה בחומרה רבה הפעלת מועדון בליל שבת קודש, אפי' אם הדבר נעשה ע"י נכרים, גם בשל חשש שיגיעו למקום גם צעירים יהודיים, אם לא מבני ברק, אולי מערים אחרות כשישמעו על כך, וגם על עצם התופעה הכאובה של מועדון שפועל בליל שבת גם אם זה נעשה ע"י גויים".

כעת נותר לראות כיצד העירייה תמשיך בפעילותה נגד פתיחת המועדון בשבתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר