"הקב"ה מלכלך אותנו"

המשגיח זעק: "המחלה משתוללת והורגת רבים; פחד נורא"

במהלך שיחת מוסר זעק המשגיח רבי דן סגל מלב כואב על המחלה הקשה המשתוללת בקרב הציבור החרדי, ואמר: "על מה זה בא? על זה שפוגמים את הקדושה; העולם פרוץ מאוד היום" (חרדים, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
המשגיח רבי דן סגל (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

דברים חריפים נשמעו אמש (מוצאי שבת) מפי המשגיח הגאון הצדיק רבי דן סגל, בעקבות המחלה הקשה, המשתוללת בקרב רבים מבני המגזר החרדי. המשגיח הזהיר בדבריו מפני ההתקרבות "למכשירי הטומאה למיניהם", והתבטא כי "אם אנחנו מלכלכים, הקב"ה מלכלך אותנו".

המשגיח את דבריו ואמר כי "אנדרלמוסיה באה לעולם, היא הורגת רעים וטובים במחלה רחמנא ניצלן. פחד פחדים, מנער ועד זקן, בצורה של השתוללות, תינוקות פה פתאום, פה פתאום".

"זה זעזוע", זעק המשגיח, "היום זה נורא נוראות! על מה זה בא? על זה שפוגמים את הקדושה, על החטאים האלה. זה הורג את הרעים והטובים, נורא נוראות. אני מסתובב בחוץ לארץ, כמה אנשים באו אליי לקבלת קהל... נישט פשוט, כתוב בחז"ל שזה בא על הדברים האלה, ובאמת העולם פרוץ מאוד היום בזה".

בהקלטה שהגיעה לידי 'כיכר השבת' נשמע המשגיח בקול בוכים: "שמעתי דברים, תסמרנה שערות ראשנו. לא רוצה להוציא על דל שפתיי, פחד פחדים. שמרתי את זה, אמרתי אני מבין כעת טוב למה האנדרלמוסיה הזאת באה לעולם.

"אתם רואים מכשירי טומאה למיניהם, לא יאומן כי יסופר איזה חורבן זה עושה. מעולם לא היה דבר כזה שאנשים נשואים בעלי משפחות, יש גברים נשים, הכל תוצאה מהדברים האלה של מכשירי טומאה למיניהם.

"פשוט הוא שצריכים לשמור את עצמנו, כל דבר, שכל יהודי מתחזק, הוא עושה טובה לא רק לעצמו אלא לכלל ישראל. תתחזק ותיטול שכר עולם כי אתה עושה טובה לכולם, אם מישהו אכפת לו וכואב לו ללמד סנגוריה על כלל ישראל".

עוד הוסיף המשגיח ואמר כי "יש מכשירים כאלה שכדי להגיע ללכלוך צריך לעשות קוד כזה, קוד כזה. לא תביא תועבה אל ביתך. אם רק יש דבר שאפשר להגיע אליו... אם אנחנו מלכלכים, הקב"ה חס ושלום מלכלך אותנו. כל המחלות זה לכלוך, הגוף שהוא בריא, הוא בריא, הוא בסדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר