נעצר בנתב"ג

הפעיל מעבדת סמים - בלב השכונה החרדית

בתוך מחסן בשכונת בית ישראל בירושלים - זה המקום בו על פי החשד בחר צעיר בשנות ה-20 לחייו למקם מעבדה לגידול סמים מסוכנים, לשם הפצתם באזור. הוא נעצר - בנתב"ג (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שתילי הסמים (צילום: דוברות המשטרה)

בית המשפט האריך היום (ראשון) את מעצרו של צעיר בשנות ה-20 לחייו, שעוכב בסוף השבוע האחרון בעת שנחת בנתב"ג, בחשד שהפעיל מעבדת סמים במרכז שכונה חרדית בירושלים.

הפרשה החלה לפני כחודש, אז פשטו שוטרי משטרת ישראל על מחסן בשכונת בית ישראל, בעקבות מידע שהתקבל אודות הפעלה של מעבדת סמים מסוכנים במקום.

בחיפוש שערכו השוטרים, נתפסו במעבדה כ-26 ק"ג סמים מסוכנים מסוג 'קנאביס', ציוד ואמצעים שונים לגידול הסמים.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה סמויה, שהביאה לאיתור זהותו של החשוד בהפעלת המעבדה, צעיר ממעלה אדומים, שהשכיר את המחסן בליבה של השכונה החרדית בתוך בניין מגורים והפעיל את מעבדת גידול הסמים המסוכנים למטרת סחר והפצתם בקרב תושבי האזור בפרט וירושלים בכלל.

במהלך סוף השבוע, עם שובו של החשוד לארץ, הוא כאמור נעצר על ידי השוטרים בנתב"ג והובא לחקירה במשטרה בחשד לגידול, סחר והפצה של סמים מסוכנים.

הבוקר הוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע ומעצרו הוארך ע"י בית המשפט עד ליום רביעי, בו צפויה הגשת כתב האישום נגדו.

במשטרה ציינו: "פעם נוספת אנו עדים לחשוד המנסה להפעיל מעבדת סמים מסוכנים במקום שאמור להיות נסתר מעיני המשטרה, בתוך מחסן ובליבה של שכונה חרדית, אך היכולות של המשטרה בשטח - אשר מתחברות יחד עם הפעילות המודיעינית הנרחבת שמבוצעת ברחבי העיר - תחשוף ותביא לתפיסתן של מעבדות הסמים בכל מקום אשר יוקמו, וכמובן למיצוי מלוא חומרת הדין עם החשודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר