חוק הגיוס

ליברמן עושה לפיד: ממשלת נתניהו נכנעת לחרדים

חודשים ספורים לאחר שישב עם המפלגות החרדיות בממשלת נתניהו, בוחר ליברמן להסית נגד הציבור החרדי, בעקבות חוק הגיוס, ונראה כמי שמנסה לחקות את יאיר לפיד (אקטואליה)

ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חודשים ספורים לאחר שישב עם המפלגות החרדיות בממשלת נתניהו בה כיהן כשר הביטחון, בוחר יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן להסית נגד הציבור החרדי, שותפיו עד זה לא מכבר, ונראה כמי שמחקה את יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

"אין גבול לתרגילים שממשלת נתניהו מוכנה לעשות, על מנת להפיל את חוק הגיוס של מערכת הביטחון לטובת חוק 'אי הגיוס' בנוסח החרדי", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו.

"שוב הממשלה מתכננת לפנות לבג"צ על מנת לקבל ממנו ארכה נוספת והכל רק כדי 'לתקוע' את החוק שהבאתי ושעבר בקריאה הראשונה בכנסת", הוסיף.

ליברמן המשיך להשתלח וכתב כי "גם בתקופת הבחירות אין שום מניעה להעביר חוק זה, שקיבל את ברכת הצבא ואושר גם בכנסת. הכל התחמקויות, הכל ספינים ופשוט כניעה לחרדים".

גורם פוליטי חרדי אומר ל'כיכר השבת' כי "כמה קל וצפוי שאחרי שליברמן נכשל בכהונתו כשר ביטחון הוא בוחר להסית נגד הציבור החרדי כדי לקושש מעט קולות בבחירות הקרובות".

את הדברים כתב ליברמן בעקבות הדיווח הבוקר ב'ישראל היום' כי במשרד המשפטים מכינים בימים אלה פנייה נוספת לבג"ץ בבקשה לדחות את ההכרעה בחוק הגיוס בשל תקופת הבחירות. לפי הדיווח, במשרד המשפטים יטענו בפני בג"ץ כי מאחר ומדובר בתקופת בחירות הרי שקשה להגיע להסכמות ולגיבוש מתווה מוסכם בחוק הגיוס בתקופה כזו.

בבקשה שתוגש לבג"ץ ופורסמה ב'ישראל היום', נכתב כי "בכדי לאפשר לממשלה החדשה שתוקם לאחר הבחירות הכלליות, כמו גם לכנסת ה-21, להידרש לסוגיה המורכבת, לבקשת ראש הממשלה ושר הביטחון ועל דעת היועץ המשפטי לממשלה - מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על הארכה נוספת של תקופת השהיית הצו המוחלט, כך שבטלותו בעקבות התיקון תיכנס לתוקפה ביום 28.7.19, בתום שלושת החודשים הראשונים לתקופת כהונתה של הכנסת ה-21".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר