ב"ש - עוגן של הדרום

כחלון לרייסנר בסיור משותף: 'גם היזמים צריכים להרוויח'

"אנחנו רואים בב"ש עיר עוגן של הדרום", כך אמר היום שר האוצר, משה כחלון, בסיור מיוחד שערך הבוקר (שני), עם שרת הבינוי והשיכון, יפעת שאשא ביטון, באתר 'מחיר למשתכן' של חברת רייסדור בשכונת סיגליות בב"ש (שיווקי)

השר כחלון עם יקי רייסנר באתר החברה (צילום: יח"צ)

הפרויקט נבחר לסיור על ידי שר האוצר ושרת הבינוי והשיכון, לאחר שהוכיח מקצועיות ואמינות לאורך דרכו.

שכונת סיגליות בבאר שבע, היא חלק מהסכם הגג עליו חתמה עיריית באר שבע כחלק מהיעד הלאומי להתמודד עם משבר הדיור ולהציע מענה כמותי ואיכותי. השכונה מיועדת בין היתר לזוגות צעירים ולמשפחות המבקשות דירות גדולות ויפות.

חברת רייסדור זכתה לפני כשנתיים ב 360 יח"ד ומכרה השנה 300 דירות לזכאים בשכונה. הפרויקט בשלבי בנייה מתקדמים וצפוי להתאכלס באפריל 2019 .

במהלך הסיור ניגש תושב המקום, יוסי, שניסה במשך 10 שנים לרכוש דירה ללא הצלחה. הוא זכה בדירה בפרויקט, ובדמעות הודה לשר כחלון. "כבוד השר, באתי אישית להגיד תודה. הגשמת חלום לי ולמשפחה. מעולם לא הצלחנו להגיע לדירה. בזכות מה שעשיתם, זכינו בדירה ברייסדור, ותאמין לי שניסינו לקנות ואף אחד לא עזר לנו. כולם סילקו אותנו. זכינו בפרויקט הזה. הקבלן היה איתנו לאורך כל הדרך ישיר ואמיתי, לא כמו שאומרים בתקשורת 'אף אחד לא מדבר איתך', כי זה שקר וכזב. מרגע שזכינו דיברו איתנו כל הזמן".

רייסנר, מצדו, הסביר לשרים בסיור כי בחברה התייחסו אל הפרויקט כאל פרויקט מגורים רגיל לכל דבר ועניין: "מדובר כאן בדירה שהיא מרכז חייו של בן אדם, והוא חייב לקבל תחושת ביטחון, גם אם מדובר בפרויקט של מחיר למשתכן".

בשיחה שהתפתחה בין כחלון לרייסנר, הסביר שר האוצר כי הבעיה הייתה במחירי הקרקעות: הבעיה הגדולה במשבר הדיור הייתה במחירי הקרקע. אתה עם כל הרצון הטוב שלך, אתה לא יכול לרכוש קרקע ב- 500, יעלה לך לבנות עוד 800, ואתה תמכור בפחות מ- 1,3000, אבל אם הקרקע עולה לך 200 ולבנות עוד 500 וקצת רווח מסביב, אז גם הזוגות הצעירים שמחים והכל בסדר. כולם מאושרים".

בסוף הסיור הודה השר כחלון לרייסנר על פעילותו בתחום המשתכן, "אני ממש מבקש לשבח את היזם יקי רייסנר וחברת רייסדור על המסירות וההשקעה, כשדיברתי עם היזם הרגשתי כאילו הוא בונה את הדירות לאחים שלו , בהבנה גדולה גם בתחום המקצועי וגם בתחום האנושי . אני מאוד מודה לך בשם הזוגות הצעירים ובשם משלת ישראל"

"אנחנו כאן כדי לעקוב ולבדוק ולוודא שכמה שיותר אזרחים יוכלו לרכוש דירות", סיכם כחלון את הסיור.

במסיבת עיתונאים שקיימו שר האוצר ושרת השיכון באתר רייסדור בבאר שבע אמר השר כחלון כי רק הכוח הפוליטי נתן לו את כל הסמכויות על מנת לעמוד ביעד שקבע ולפעול באופן מלא בתחום הדיור במדינה .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר