החקירה בעיצומה

התפתחות דרמטית בחקירת הרצח הכפול של בני הזוג בי-ם

דיווחים על התפתחות דרמטית בחקירת רצח הזוג החרדי יהודה ותמר כדורי ז"ל בביתם בארמון הנציב בירושלים. המשטרה עדיין נמצאת בעיצומה של חקירת רצח רואה החשבון וזוגתו (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חייים גולדברג, כיכר השבת)

דיווחים על התפתחות משמעותית בחקירת רצח הזוג יהודה ותמר כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. בשל צו איסור פרסום בנוגע לפרשה לא ניתן לפרסם פרטים על אותה התפתחות.

מאז שהגופות נמצאו ביום ראשון האחרון, מתנהלת חקירה של המשטרה בחשד לרצח בשל סימני האלימות הרבים שנמצאו בזירה, כשעל פי הודעת האבל בה נכתבו המילים הי"ד נראה כי הכיוון הוא לאומני.

ל"כיכר השבת" נודע, כי מדובר בבני זוג שחזרו עם משפחתם בתשובה לפני כמה שנים, ובניהם הינם תלמידי ישיבות. כדורי שימש כרואה חשבון בכיר לישיבות וכוללים רבים.

צוותים נרחבים במשטרת ירושלים פתחו בסריקות ובפעולות נוספות שנמשכו גם בבוקר שלמחרת מציאת הגופות. על פי הדיווחים, אחת מהפעולות הללו הולידה התפתחות משמעותית בחקירה.

באופן חריג, מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, ד"ר חן קוגל, הגיע שלשום לדירה, כדי לבחון אותה לעומק. כזכור, באותה שכונה נדקרה בשבוע שעבר גם בת 15, ואמה סבורה כי יש קשר בין המקרים דבר שנבדק אף הוא במסגרת החקירה.

"אבא, היית עבד השם. כל מה שזכיתי ואזכה הכל בזכותך", ספד בדמעות בנם של המנוחים במעמד ההלוויה הזוגי שנערך אמש, ומאות הנוכחים נהו בבכי.

עם צאת מסע ההלוויה, התפרסם בחברת 'החדשות', כי מתחזקים בקהילייה הבטחונית החשדות, שהרקע לרצח שלאחריו נמצאו בני הזוג מוטלים ללא רוח חיים בדירתם כשעל גופם סימני אלימות, הוא לאומני וכי מדובר באירוע טרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר