בני ברק

נשיא המועצת חיזק את בית הכנסת שפינויו נמנע

נשיא המועצת הגאון חכם שלום כהן, הגיע לשיכון ה' בבני ברק, לשאת משא חיזוק למתפללי בית המדרש הספרדי, שעמד בסכנת פינוי ע"י ראש העיר אברהם רובינשטיין. תיעוד (חרדים)

נשיא המועצת בבית הכנסת (צילום: יעקב כהן)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, הגיע אמש (שני) לשיכון ה' בבני ברק, לשאת משא חיזוק למתפללי בית המדרש הספרדי בשכונה, שעמד בסכנת פינוי על-ידי ראש העיר אברהם רובינשטיין.

מנין האברכים בשיכון ה' הוקם לפני כשנתיים וחצי, לפני כחצי שנה בנו בנין של קבע בשכונה, אך לאחר בחירתו של אברהם רובינשטיין לראשות העיר הוא ביקש לפנות את המקום, אך לאור הוראתו של נשיא המועצת שלא לפנות את בית הכנסת, חזר בו רובינשטיין מהכוונה ובית הכנסת נשאר על תלו.

בשבועות האחרונים עלו אברכי הקהילה אל נשיא המועצת והודו לו על סיועו וביקשו שיבוא לביהמ"ד על מנת לחזק את בני הקהילה. ראש הישיבה נעתר לבקשתם ואמש הגיע למסור שיעור בעומקה של הלכה ובענינא דיומא במשך כשעה ארוכה.

לאחר מכן כתב אות בספר התורה שיוכנס בקרוב לביהמ"ד, ובירך את כל העוזרים והמסייעים לבנין המקום שיזכו לבנים תלמידי חכמים בעלי מידות טובות. ביציאתו, קבע מזוזה בכניסה לביהמ"ד.

במעמד השתתפו רבני השכונה הגר"י חממי והגרמ"ב זילברברג, ראש ישיבת 'אור אברהם' הגר"ל פנחסי, והנגיד ר' אייל משיח. כמו כן השתתפו במעמד נציגי העירייה סגני רה"ע אליהו דדון וגדליהו בן שמעון, וחברי העיריה יעקב זכריהו וישראל בן ששון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר