גלנט, נתניהו, גנץ ולפיד

"העם שלנו הוא גאון"; נאום העקיצות של השר משה כחלון

גלנט - "ניסיון עם קרקעות" • גנץ - "למתווכי דירות יש יותר ניסיון" • נתניהו - "אנחנו קרובי משפחה, מצאו אצלו גן מזרחי" • לפיד - "לו היו עיניים אדומות בגלל הכלור בג'קוזי" • נאום העקיצות (חדשות)

השר משה כחלון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

שר האוצר ויו"ר מפלגת 'כולנו', משה כחלון, נאם אמש (שלישי) בכנס של מפלגתו בחדרה ושיגר עקיצות לחברו למפלגה לשעבר, השר יואב גלנט, וכן ליו"ר מפלגת 'חוסן לישראל', בני גנץ, לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

"שאלו אותי למה מינית את גלנט לשר השיכון?", אמר כחלון על השר לשעבר מטעם מפלגתו, ועקץ: "כי יש לו ניסיון עם הקרקעות". בדבריו, רמז כחלון ל"פרשת הקרקעות", בה היה מעורב גלנט.

כזכור, גלנט החליט לפרוש מרשימת 'כולנו' ועבר להתמודד בפריימריז של מפלגת 'הליכוד', לכנסת הבאה, כאשר במקביל מונה לשר העלייה והקליטה מטעם 'הליכוד'.

על הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, רמז כחלון ואמר כי "כל אחד פותח היום מפלגה. אתה נוסע ברחוב ורואה שלט של דירה, אתה לא יודע אם זו תמונה של מועמד לראשות ממשלה או מתווך דירות. אבל מה שמסתבר לנו, הוא שמתווכי הדירות מבינים ויש להם ניסיון הרבה יותר מאלה שפותחים מפלגות".

כחלון סיפר גם על יחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושחרר עקיצה נוספת: "כל הזמן שואלים אותי על היחסים עם ביבי, ואני באמת חושב שאנחנו אפילו קרובי משפחה. כי שמעתם שמצאו אצלו גן מזרחי".

על ציפי לבני, יו"ר 'התנועה', אמר כחלון: "המטרה שלי היא לדאוג שיהיה בית להרבה אנשים. יש לי חברה מאוד טובה, הרבה מאוד שנים, שלצערי לא הצלחתי למצוא לה בית וזו ציפי לבני".

על יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, אמר כחלון כי "ההבדל ביני לבין יאיר לפיד זה כשאני הייתי צריך לאכול הייתי רץ למטבח, חוטף את הלחם, חותך מה שיש ובורח, כי יש עוד אחים. לו ניגנו אחר הצהריים בפסנתר כדי שהאוכל יעבור. לפעמים לא היינו ילדים כ"כ טובים, בלשון המעטה, אז גם חטפנו איזה סטירה. אז כשאני הלכתי לישון עם עיניים אדומות בגלל הסטירה, ליאיר לפיד היו עיניים אדומות בגלל הכלור בג'קוזי".

בסיום דבריו, התייחס כחלון להקדמת הבחירות ואמר כי "הממשלה חדלה מלקבל החלטות משמעותיות ולכן היינו חייבים ללכת לבחירות. בניגוד להרבה אחרים, אני בטוח בתבונה של העם שלנו. העם שלנו הוא גאון. הוא יודע בדיוק מי עשה עבורו. אמרתי שאם לא אעמוד בהבטחה שלי לבלום את מחירי הדיור ולהעמיד דירות לזוגות הצעירים, לא אעמיד עצמי לבחירה. עמדתי בהבטחתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר