"נכונים וברורים"

הגרב"ש דויטש מצטרף: 'הפלג הירושלמי' לא ירוץ בבחירות

הגרב"ש דויטש מצטרף לשותפו להנהגת 'הפלג' נגד השתתפות בבחירות לכנסת, וכותב על מכתבו כי "דבריו נכונים וברורים". גורם ב'פלג' ל'כיכר': "אין שום סיכוי להוראה להשתתף בבחירות" (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגרב"ש דויטש והגר"צ פרידמן. ארכיון (באדיבות המצלם)

חשיפת 'כיכר השבת' על ההחלטה הנחרצת של הנהגת 'הפלג הירושלמי' שלא להשתתף כלל במערכת הבחירות לכנסת, מעוררת הדים. הבוקר (רביעי) ההחלטה מקבלת חיזוק, עם חתימת הגאון רבי ברוך שמואל דויטש על מכתב הגר"צ פרידמן שפורסם כאן לראשונה.

כזכור, בימים האחרונים ישנם ניסיונות שונים להביא לריצה משותפת עם 'הפלג הירושלמי' בבחירות הקרובות לכנסת ה-21, כדי להגדיל את כוחה של 'יהדות התורה' בכנסת. בין היתר, היה זה שמו של יהושע פולק, שנחשב בשנים האחרונות לאיש מפלגת 'בני תורה', שעלה כמי שיוצב ברשימה, כדי להביא לתמיכת 'הפלג' בבחירות.

המכתב עם התוספת של הגרב"ש דויטש

הגר"צ פרידמן כתב במכתבו, שנחשף ב'כיכר השבת' כי "בכלי התקשורת מודיעים, שכאילו אנשי "בני תורה" הנאמנים לרבינו מרן רבי שמואל אויערבאך זצוק"ל מנהלים שיחות אודות השתתפותם בבחירות. הזדעזעתי למשמע זאת, ויסכר פי דוברי שקר וחס וחלילה מתכנית מעין זו, וידוע לי נאמנה, שאין שום תכנית להשתתף בבחירות".

אם היו מי שסברו כי הגר"צ פרידמן מייצג את הקו היותר נוקשה ב'מועצת הפלג', הרי שהבוקר, נוספו למכתבו מילים קצרות בכתב היד של שותפו להנהגת 'הפלג' - הגרב"ש דויטש שכותב: "דברי הגאב"ד שליט"א נכונים וברורים. ברוך שמואל הכהן דויטש".

חשיפת 'כיכר השבת'

גורמים ב'פלג הירושלמי' אומרים ל'כיכר השבת' כי "לאחר האמירה הברורה של המנהיגים הבכירים, אין שום סיכוי להוראה של המועצת להשתתף בבחירות לכנסת או להצטרף ליוזמה כזו או אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר