רוה"מ המורשע

אולמרט: "הריחות מהמטבח של משפחת נתניהו - לא נעימים"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שכזכור הורשע וריצה מאסר בגין עבירות שחיתות, תקף את ראש הממשלה הנוכחי נתניהו, והשווה בין הטיפול בחקירותיו לטיפול שהוענק לו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אולמרט (צילום: Gili Yaari /FLASH90)

"נתניהו סיים את השליחות הלאומית; הריחות שעולים מהמטבח של המשפחה שלו אינם נעימים", כך אמר היום (חמישי) ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

בראיון לתכנית 'הקבינט' ב'רדיו 103' הוסיף אולמרט, שכזכור הורשע וריצה מאסר בגין עבירות שחיתות: "הסטנדרטים של המערכת הפוליטית כיום - לא היו נמוכים מהם בהיסטוריה".

בדברים נוספים שנשא אולמרט בנאום ב'פסטיבל הבננה הרביעי', הוא השווה בין ההתנהלות בחשדות הפליליים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין ההתנהלות שהיתה מולו, ואמר: "אני מאוד רוצה שנתניהו לא יהיה בתפקידו, ומאוד מאמין שהוא לא יהיה בתפקידו אחרי הבחירות, אבל אני רוצה שניתן למי שצריך להחליט שיחליט ומהר. אני זוכר מקרים שבהם הם החליטו מהר מדי...".

את המתקפות על הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, מאז שהקים את מפלגתו 'חוסן לישראל', כינה אולמרט "דבר בזוי", והביע את תקוותו ש"מערכת הבחירות תלווה במינימום של דרך ארץ כלפי המתמודדים".

נתניהו מדבר על פרשיותיו (צילום ארכיון: מתוך פייסבוק. תמונה: מרים אלסטר, פלאש 90)

אולמרט, כך מסתבר, מאוכזב מכך שהבחירות לא עוסקות בסוגיה הפלסטינית: "אני לא ממליץ על מועמד זה או אחר, אולם צריך שלהנהגת המדינה יהיה אומץ, לקבל החלטות שאין חשובות מהן. שקשורות ליחסים שלנו עם אלה שחיים לידינו. הגיע הזמן לעשות צעד אחד גדול קדימה, ולעשות פריצת דרך שתשפיע על על אורחות חיינו".

"הממשלה יוצרת פאניקה בתחומים ביטחוניים ומפנה אליהם משאבים שיכולים היו לשרת את הגליל והנגב. אם יש מישהו שחושב שאפשר לספר מעשיות, שאין עם מי לדבר, כשאנחנו לא רוצים לדבר, כשיש מי שרוצה לספר שיגיע יום שמדינת ישראל תשתרע מהירדן עד הים, ויהיו בה יותר לא-יהודים מאשר יהודים, ובכל זאת היא תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית, מספר סיפורים לא מציאותיים. אנחנו מתקרבים לנקודה שבה לא ניתן לשנות את הדברים".

הפוליטיקאי הבכיר בדימוס הוסיף: "סדרי העדיפויות צריך להשתנות מקצה לקצה. והקצאת המשאבים, אל תאמינו לדוברי הממשלה שאומרים שחסרים משאבים. לא חסר לנו כסף. השאלה איפה משקיעים את הכסף – אזורים שאנחנו לא צריכים להיות בהם, בהיקפים אדירים, או באזורים שאנחנו צריכים להיות בהם אבל לא יוצרים בהם את איכות החיים למי שצריך לחיות כאן".

"אני לא יודע מה זה ימין ושמאל. בהגדרות של היום, מה שהיה פעם מפא"י, היום היה נחשב ימין קיצוני. אולי הליכוד בראשות בגין היה נחשב היום שמאל. השאלה היא האם הנהגת המדינה הולכת להסכם מדיני - נסיגה מכל השטחים, שהחלק היהודי של ירושלים יהיה בירת ישראל, והחלקים הנספחים יהיו בירת המדינה הפלסטינית? במקום זה, רוב המשאבים של מדינת ישראל מושקעים היום ביצירת פאניקה מול דברים כאילו ביטחוניים", סיים אולמרט את נאומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר