"המפץ החרדי"

הגר"י יוסף: "לא כל דבר אחדות; הספרדים בפני עצמם"

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, התייחס במרומז לניסיונות לאחד את תנועת ש"ס עם 'יהדות התורה' ואמר כי "לא כל דבר אחדות - אחדות, הספרדים בפני עצמם" • צפו בווידאו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבו תהמצלם; תמונה ראשית: יעקב נחומי - פלאש 90)

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף התייחס הערב (מוצאי שבת) במרומז לניסיונות לאחד את תנועת ש"ס - שהקים אביו מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל - יחד עם 'יהדות התורה' בבחירות הקרובות.

בפתח שיעורו השבועי התבטא הראשון לציון ואמר כי "לא כל דבר אחדות - אחדות; הספרדים בפני עצמם".

חשיפת "כיכר השבת"

"היה ניתן להבין על מה הרב מתכוון", הסביר אחד מתלמידיו המשתתף מידי שבוע בשיעור בבית הכנסת 'היזדים.: "לראשון לציון אסור לדבר על פוליטיקה בשל תפקידו כרב ראשי, לכן הרב מעביר את המסרים שלו לציבור - בנושאים פוליטיים - ברמזים".

התלמיד הוסיף: "ברור למה רבינו התכוון, הרב דואג למפעל שהקים אביו זצוק"ל, ומעביר את המסר שיש מקרים שלא צריך אחדות אלא לשמר את מורשת יהדות ספרד".

"המפץ החרדי"; מני גירא ויהודה אבידן באולפן 'ישי ורבינא בכיכר'

כזכור, ביום שישי נחשף לראשונה ב"כיכר השבת" כי נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן פסל את האפשרות שש"ס תתמודד ברשימה אחת עם 'יהדות התורה'.

בנו, הגאון רבי יעקב כהן, הביא את דבריו של אביו כפי שהתבטא בימים האחרונים. וכך אמר הגר"ש כהן, מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס: "הייחודיות של תנועת ש"ס אשר הוקמה בראשיתה להחזיר עטרה ליושנה ולרומם את הציבור הספרדי בחיבור בין בני התורה לעמך בית ישראל - זו הדרך היחידה שלנו וכך נמשיך, ותנועת ש"ס תמשיך ללכת בדרך עצמאית למען הציבור הספרדי כפי שהיה מיום הקמתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר