"מתחרה בלפיד"

קמפיין השנאה של איווט: חרדים לצד חמאס

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן פתח הבוקר את קמפיין הבחירות שלו ולא שכח מההתבטאויות נגד הציבור החרדי • "ליברמן לא דופק חשבון לחרדים", לצד ארגון הטרור חמאס (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: תומר נויברג / Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן פתח הבוקר (ראשון) את קמפיין הבחירות לשנת 2019, וכמו תמיד לא שכח את הציבור החריד בארץ ישראל.

סיסמת הבחירות החדשה של איווט: "לא דופק חשבון", כאשר לצד ארגון הטרור חמאס מרצועת עזה וארגון השמאל הקיצוני 'בצלם' מוצגים גם הציבור החרדי: "לא דופק חשבון לחרדים", וזה על רקע חוק הגיוס החדש שלא חוקק בממשלה היוצאת.

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב לקמפיין החדש של איווט ואמר: "מפלגה שכמעט כל הקדנציה לא קידמה כלום לטובת החברה הישראלית, ורוצה שוב לזכות לאהדת הקהל ולקבל מנדטים בבחירות, מצאה את הדרך הכי קלה ופשוטה, והיא, לתקוף את המגזר החרדי ובכך לנסות להתחרות עם יאיר לפיד על דעת הקהל של שונאי החרדים".

"ליברמן" הוסיף הח"כ מש"ס: "ממליץ להבא, שתלמד מש"ס איך דואגים לכל השקופים ולשאר הציבור, בכל מהלך הקדנציה ומקדמים עשרות חוקים המסייעים והעוזרים לציבור מידי יום ביומו".

ח"כ ינון אזולאי הגיב: "ליברמן בעיקר לא דופק חשבון לעצמו; הקדנציות שלו לאורך ההיסטוריה מסתכמות בעיקר באפס עשייה ובבריחה מתפקידים - אם היה רגע אחד עוצר ודופק חשבון לעצמו הוא היה מבין שעליו ממזמן לפרוש - גם הרוסים שאליהם מכוון ליברמן כבר לא קונים את ה'לוקשים' שהוא מוכר להם, בעיקר בקמפיין בחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר