בהלה בשכונת בית וגן

בעקבות ריבוי החולים: הרבנים הורו על "עצרת התעוררות"

אשת משגיח מפורסם, ראש ישיבה מוכר, רעייתו של נגיד ידוע, ראש כולל וכלתו של עסקן - אלו הם חלק מתושבי שכונת בית וגן שחלו לאחרונה. כעת, הורו הרבנים על כינוס עצרת התעוררות (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הלוויה בשכונת בית וגן. ארכיון (באדיבות המצלם)

בתקופה האחרונה התרבו החולים בשכונת בית וגן בירושלים, חלקם מוכרים מאוד בקרב הציבור בכלל ותושבי השכונה בפרט, מה שהביא את הרבנים להורות על קיום עצרת חיזוק והתעוררות.

ל"כיכר השבת" נודע כי המדובר, בין היתר, ברעייתו של משגיח חשוב ומפורסם, תושב שכונת בית וגן בירושלים, שחלתה במחלה קשה. כמו כן, ראש ישיבה מוכר, גם הוא תושב השכונה, סובל שוב מהמחלה הידועה.

בנוסף, רעייתו של נגיד ידוע, גם הוא תושב בית וגן, חלתה במחלה וכן ראש כולל מוכר - אחיו של אחד מרבני השכונה - שהוא עצמו תושב השכונה, חלה גם הוא. לצד זאת, גם כלתו של עסקן ידוע חלתה במחלה וכן מקרים רבים ונוספים.

לידי הרבנים והעסקנים בשכונה הגיעו כל המקרים הקשים, שחלקם מטופלים על-ידי הרב בנימין פישר ועסקני רפואה נוספים, ובעקבות כך הוחלט על קיומה של עצרת התעוררות דחופה.

העצרת, תתקיים ביום חמישי הקרוב, בשעה 21:00, בבית הכנסת הגר"א בשכונת בית וגן. בין היתר, ישא דברים, רב בית הכנסת הגאון רבי ישעיהו רוטנברג, ורבנים נוספים.

בעצרת, יוחלט במה על ציבור להתחזק כדי למנוע את התפשטות המגיפה בין תושבי השכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר