ויראלי ברשת

הילדות שרטו ליהודה רוזנווסר את הרכב - כך הוא הגיב צפו

יהודה רוזנווסר, אב ל-9 ילדים, יצא בוקר אחד מביתו והופתע לגלות כי שתי בנותיו הקטנות, "קישטו" את רכבו היקר באבנים ושריטות לכל אורכו. התגובה שלו ושל הבנות - הפכה את הסרטון לויראלי (ארץ)

(באדיבות המצלם)

יהודה רוזנווסר, אב לתשעה ילדים, יצא בוקר אחד מביתו והופתע לגלות כי שתי בנותיו הקטנות, "קישטו" את רכבו היקר באבנים ושריטות לכל אורכו.

הוא צילם את מה שהן עשו לו ואת התגובות המתוקות שלהן אל מול פניו הנחרדות, והסרטון הפך לויראלי ברשת, גם בשל נחת הרוח שהפגין אל מול הנזק שעוללו לו בנותיו.

כעת, בסרטון נוסף, הוא מסביר את פשר תגובתו. "הבעיה שלנו שאנחנו מאבדים פרופורציות, בפרט הגברים שלוקחים את המכוניות ועושים מזה מי יודע כמה", הוא אומר, "האוטו נועד לשמש את המשפחה ואותנו, צמד האחיות האלה, הבנות המקסימות שלי, פשוט רצו לעשות לי אוטו יותר יפה".

"לא שלא נפל לי הלב, בוא נהיה כנים", הוא מספר, "אוטו יקר שעלה לי בדמים מרובים. ואכן נקראו לשיחות, שתיהן, שיבינו שעכשיו אני צריך לתקן את האוטו וזה יעלה לי הרבה כסף".

לסיום הוא אומר: "אני רק מאחל לכולכם שתדעו לקחת, שאתם כועסים ועושים לכם משהו, הילדים, לקחת - אחת, שתיים, שלוש, לפני, בגלל שהילד לא באמת מתכוון להזיק. אם הוא מתכוון להזיק יש הענשה, אין ספק, אבל כשהוא מתכוון להיטיב, צריך לחשוב לפני שמתפוצץ לנו הווריד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר