רופא לרמאללה

כך ישראל הצילה את חייו של אבו מאזן

רופא מומחה ישראלי שנשלח בחשאי על ידי ישראל לרמאללה, העניק לאבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית, טיפול רפואי אינטנסיבי ובכך סייע להצלת חייו בשנה שעברה (אקטואליה)

אבו מאזן (צילום: פלאש 90)

ישראל שלחה בשנה שעברה, בחשאי, רופא ישראלי מומחה, כדי לייב את מצבו הבריאותי של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בן ה-83, כך חושך הבוקר (רביעי) אליאור לוי ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, במהלך השנה שעברה, מצבו הבריאותי של אבו מאזן הידרדר ורופאיו חששו לחייו. ב-20 במאי, בשנה שעברה, הוא אושפז בבית החולים "אל-איסתישארי" ברמאללה, בפעם השנייה בתוך יממה.

זה החל בדלקת חריפה באוזן אך הסתבך לדלקת ריאות והרופאים חששו כי מערכות גופו של אבו מאזן יחלו לקרוס, מנגד, ההנהגה הפלסטינית הוציאה שקרים לתקשורת בעניין מצבו הרפואי.

בישראל, הציעו לפלסטינים להעביר את אבו מאן לבית חולים בישראל כדי לקבל טיפול רפואי מתקדם. הפלסטינים שקלו את ההצעה אך החליטו לדחות אותה תוך שהם מביעים הערכה על ההצעה הישראלית.

למרות זאת, ישראל שלחה לרמאללה רופא מומחה ישראלי, שהעניק לאבו מאזן טיפול אינטנסיבי. כעבור יומיים, מצבו הרפואי השתפר ושבוע לאחר מכן הוא כבר שוחרר מבית החולים.

כיום, כך לפי הדיווח, אבו מאזן ממעט להגיע למשרדו במוקטעה ומנהל פגישות רבות בביתו, אך הוא מתפקד ומצבו יציב. יעידו על כך נסיעותיו התכופות לחו"ל בחודשים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר