הטרור היהודי

קטין מואשם: 'בן ה-16 הרג את הפלסטינית'

תלמיד ישיבה 'פרי הארץ' מאזור מטה בנימין שנחקר בתקופה האחרונה, מואשם בהריגה • על פי האישום, כשיידה אבנים לעבר עאישה א-ראבי לפני כחודש וחצי, גרם למותה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אחד העצורים בפרשה, מחוץ לבית המשפט (צילום: פלאש 90)

פרשת 'הטרור היהודי' מגיעה לסיומה? קטין בן 16 מאזור מטה בנימין, תלמיד ישיבת 'פרי הארץ' ביישוב רחלים, מואשם בהריגת פלסטינית.

את כתב האישום, בגין הריגה בנסיבות טרור, הגישה היום (חמישי) פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי.

הוחלט כי הקטין, אחד מתלמידי הישיבה שנחקרו בתקופה האחרונה, הוא שזרק אבן לעבר מכונית שבה נסעה הפלסטינית עאישה א-ראבי לפני כחודש וחצי, אבן שגרמה למותה.

לפי האישום, היתה זו אבן במשקל של כ-2 קילוגרמים, שיידה הצעיר לעבר הרכב, שנע על ציר כביש 60, ואשר נשא לוחית רישוי פלסטינית. הסלע ריסק את השמשה הקדמית, ומחץ את ראשה של עאישה.

כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד רועי רייס, מספר כי 'בסוף השבוע שחל בין ה-12 ל-13 לאוקטובר 2018, נותרו הנאשם ותלמידים נוספים ללון בישיבה בה למדו אותה עת. יידוי האבן היתה 'במטרה לפגוע באמצעותו בנוסעי רכב ממוצע ערבי, וזאת מתוך מניע אידיאולוגי של גזענות ועוינות כלפי ערבים באשר הם'.

המשטרה השיגה לאחרונה הוכחה משמעותית לאשמתו של הקטין: תאימות של ממצאי הדנ"א של הנאשם עם הממצאים בזירה. יצויין שבתחילת השבוע, לקראת סיום העבודה על תיק החקירה, הוארך שוב מעצרו של הקטין ב-5 ימים נוספים.

כעת, עם הגשת כתב האישום, מוארך מעצרו של תלמיד הישיבה עד להודעה חדשה בנידון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר