"אפס סובלנות"

בלוך יוצאת למאבק על הונדליזם בבית שמש

ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך, מחתה בפומבי על השחתת שלט פרסומת בעיר, במה שמסתמן כתחילת מאבק גלוי מול הקיצונים בבית שמש שמשחיתים שלטים באופן קבוע (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות עיריית בית שמש)

עליזה בלוך מנסה להתמודד עם הקיצונים בבית שמש? בשנים האחרונות משחיתים הקיצוניים בבית שמש שלטים שאינם לרוחם ומרססים על קירות בית שמש גרפיטי הקורא לצניעות בשכונה, ללא שהדבר זוכה להתייחסות העירייה והעומד בראשה.

אמש (חמישי) התייחסה ראש העיר עליזה בלוך לראשונה לונדליזם שנעשה בעיר. בשעת לילה, מיד לאחר ששמעה כי הושחת שלט פרסומת ברחוב שדרות בן זאב בבית שמש הוותיקה - הגיעה בלוך למקום בכדי למחות על המעשה כשהיא קוראת שתנהג בחוסר סבלנות לכל אלימות וונדליזם.

"אני לא יודעת מי," אמרה בלוך שהגיעה למקום. "אבל מישהו בבית שמש בחר לבוא ולייצר פה אווירה של ונדליזם. חשוב היה לי לבוא והגיד לתושבי בית שמש: 'בבית שמש תהיה אפס סובלנות לאלימות, אפס סובלנות לונדליזם".

תוך כדי שהיא זוכה לצפירות עידוד מרכבים שעוברים במקום, ציינה בלוך כי פנתה למשטרה בנושא: "דיברתי הערב עם מפקד תחנת בית שמש כדי לוודא שאנחנו מקפידים לשמור על העיר שלנו ולייצר את הביטחון המוחלט גם בדברים שנראים אולי קטנים, כי לכולנו מגיע בית שמש מצויינת".

יחסיה של בלוך עם הקיצוניים בעיר לוט בערפל. מצד אחד, כפי שדווח ב"כיכר השבת", איימו הקיצוניים עם היבחרה של בלוך בנוגע להסרת שלטי הצניעות והחשש להתערבות באורח חייהם, "תני לנו לחיות כדי שאנחנו ניתן לך לחיות", אך מאידך, ע"פ הדיווחים, גורמים בכירים מתוכם קיימו איתה מגעים מיד עם היבחרה, בכדי להגיע להבנות.

במקביל, אמוץ שפירא ב'כאן 11' דיווח אתמול, כי ‏בית המשפט העליון נתן ארכה לראש העיר החדשה להסרת כל שלטי הצניעות וכתובות הגרפיטי בעיר ולהצבת 7 מצלמות עד לסוף חודש יוני.

כזכור, ניסתה העירייה כמה פעמים בעבר להסיר את השלטים שנתלו, בהוראת בית המשפט אך השלטים הוחזרו שוב ושוב למרות מאמצי העירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר